- Bas17 augustus 2021 om 12:30
Hallo, ik heb afgelopen zaterdag op de namiddag mijn tweede pfizer prik gekregen. Dit heeft wel een pijnlijke arm opgeleverd en dit is nu nog steeds aan de hand voornamelijk pijn in de okselstreek. Ik las dat de lymeklieren op kunnen zetten van het vaccin, zou dit dan de oorzaak van de pijn zijn? En zoja, hoe lang mag zoiets maximaal duren voordat het weer afzakken moet/ik aan de bel trekken moet bij de huisarts?(voor het geval het een andere oorzaak heeft maar lijkt me niet aangezien het kwa timing wel heel toevallig is)
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 augustus 2021 om 15:19Het zal dan toch vooral spierpijn zijn en die kan nog wel even aanhouden
ReagerenBas17 augustus 2021 om 15:28Maar kan dat zover uitstralen dan? aangezien de prik in de buitenkant arm wordt gezet en ik de pijn vooral in de oksel voel?
ReagerenJohn (moderator)
17 augustus 2021 om 15:36Ik had na de eerste prik pijn in de hele arm, schouder nek en rug en dat maar liefst 4,5 weken. Het was net weg toen ik de tweede kreeg. Dus ja het kan behoorlijk uitstralen
ReagerenBas17 augustus 2021 om 15:41Ooh ok, had ik geen idee van dat zo ver uitstralen kon. Weet ik eerst voldoende. Dankuwel.
ReagerenLeeuwtje14 september 2021 om 16:55Ook deze bijwerkingen kunnen gemeld worden bij Lareb.nl. wel handig voor het totaal plaatje van het nog lopende onderzoek.
https://meldformulier.lareb.nl/Forms/ReportForm?id=55930fb2-3e26-4382-aa5d-23a62b190d82
ReagerenHeftige pijn in oksel rug arm hand na vacinatie body doet pijn als ik hoest ook pijn in nek3 november 2022 om 05:21Veel pijn in oksel arm hand body rug. Zelfs als ik hoest. Na vacinatie moderneca
Reageren