Bijwerkingen na Pfizer vaccin

  • #16

    Nu een week na de 2e vaccinatie heel erg moe. Soms een beetje misselijk.

    Al een paar dagen dit gevoel. Maar hopen dat dit binnenkort over is

    Reageer
    #17

    na 2x pfizer, de laatste prik eind mei, heb ik veel meer last van nachtelijke opvliegers dan voor de vaccinatieronde. zijn er meer 'oudere' dames die deze ervaring hebben?

    Reageer
    #18

    Hoi,

    Ik weet wat u onder "oudere" dames verstaat?

    Maar toevallig kwam het binnen een groepje vriendinnen ter sprake een paar dagen geleden dat een aantal van hen daar ook last van heeft. Trouwens na de eerste vaccinatie al. En dat zijn meiden tussen de pakweg 35 en 45 die voor de vaccinatie nog totaal geen last hadden van opvliegers. Zij hebben het ook niet alleen snachts, maar op willekeurige momenten.

    Groetjes Suzan

    Reageer
    #19

    Op 27-06-2021 Phizer 1e prik gekregen. Heb in begin weinig last gehad ergens van, gewoon lekker wezen sporten verder.

    Aantal dagen na de prik merkte ik erg weinig energie te hebben. Het is nu niet veel beter geworden. Ik ga op tijd naar bed en slaap vaak ruim 8 uur maar rond de middag wil ik eigenlijk zo snel mogelijk mn bed in.

    Reageer
    #20

    Het kan van het vaccin zijn. Neem contact op met de huisarts

    Reageer
    #21

    BESTE.M.

    HEB al de tweede, PFIZER, VACCIN, gehad,

    paar weken terug, en had nooit gewrichtspijn of spierpijn.

    sinds die prik wel. had het zo erg dat ik nu ,

    onder behandeling van een therapeut ben. om de pijn te verzachten,

    en ,PARACETAMOL, neem. las verder op een site over verschillende klachten.

    heb anders geen idee hoe ik aan de klachten kom. voor de prikken nooit geen last.

    ik heb het nu al een paar weken, ik hoop dat het over gaat. wat kan ik hier tegen doen.

    vriendelijke, groet. klaas.

    Reageer
    #22

    Gebruik van pijnstillers zal wellicht het enige zijn

    Reageer
    #23

    9 juli mijn 1e vaccin pfizer gehad. Koorts was wel iets maar is over, moeheid heb ik niet echt. pijn op de plek is ook over alleen ik heb nu nog heel veel last van gewrichtspijn ofzo bij me elleboog vooral tot aan mijn schouder (bovenarm) iets stijvere arm gevoel. Herkent iemand dit en hoe kom ik er weer vanaf?

    Reageer
    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #24

    Verkoeling helpt wel heel even maar daarna krijg ik weer last.

    Reageer
    #25

    Ook dat is een vaak voor komende bijwerking. Het kan wel enkele weken duren

    Reageer
    #26

    Neem paracetamol tegen de pijn

    Reageer
    #27

    moe  spierpijn in het begin na prik twee heb het idee dat het niet weg gaat helemaal maar ik krijg een roden puistjes niet lijk op rodehond en een soort exceem op de borst  nawerking?

    Reageer
    #28

    na 3 weken van de tweede pfizer prik kreeg ik griepachtige verschijnselen met veel spierpijn. Nu kan het de gewone griep zijn, want ik kreeg ook koorts. maar die spierpijn vind ik wel opvallend.

    Reageer
    #29

    ik heb na de 2 e prik op dag 2/3 erna last van diaree, vermoeidheid, buikpijn, spier en gewrichtspijn. Oorsuizen.

    Reageer
    #30

    Ik kreeg een paar uur na mijn 1e prik met Pfizer een deels verdoofde hand en lip. Zeker ook 4 weken last gehad van tintelingen in mijn arm en in lichte mate  het gevoel wat je krijgt bij het meten van bloeddruk, dus soort dichtknijpen van mijn aderen? Herkent iemand dit?Verder ook wel moe en lamlendig.

    Reageer
Reageer op: Bijwerkingen na Pfizer vaccin
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief