Zoeken Vraag het forum

Chollesterol

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • mellie

Hoi k ben een meisje van 15 en mijn moeder heeft vaak een te hoog chollesterol alleen k ben niet dik wel aangekomen maar niet dik. (Ben 1.69 en weeg op mijn weegschaal 61.5 kg en woog op die wregschaal 60.0) maar k ben wel wat vetter geworden, en merk dst me conditie wat slechter word en eet niet altijd veel groente enzo. Kan ik ook iets met me chollesterol hebben en is dat dan erg of kan dat niet op je 15 e? Alv bedankt. Xoxo

1 reactie
    Reageren
    Catootje

Ik zou in elk geval zorgen voor complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment, zodat je bloedsuikerspiegel stabiel blijft en je minder vet opslaat. Zou kunnen dat je ouders al niet evenwichtig eten en dat je dat overneemt. Misschien bepaalde voedingssupplementen. Zo komen veel mensen omega 3 tekort. Goed voor jezelf zorgen kan schelen in gezondheidsproblemen op latere leeftijd.

Reageren
Reageer op: Chollesterol
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.