- ?25 juni 2018 om 13:12
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje. Ik vind het erg lastig om in de ochtend te eten en neem dan vaak iets mee voor onderweg. Wanneer het niet lukt om te eten heb ik soms last van een soort aanvallen waarbij ik misselijk, duizelig, vermoeid ben en ga daarbij heel erg zweten, trillen en me lichaam voelt dan heel zwaar aan. Ik wordt daarbij heel erg bleek en mijn oren gaan dicht, alsof ik ga flauwvallen.
Heeft iemand een idee wat het kan zijn. Zelf denk ik aan een lage bloedsuiker. En heeft iemand ook tips voor als je in de ochtend moeilijk kan eten, heb echt al van alles geprobeerd.
Alvast bedankt.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 juni 2018 om 13:17Je bloedsuikerspiegel is dan inderdaad te laag. Je zult dan toch wat moeten eten. Probeer eens ontbijtdrank.
Reageren
Waarom kun je moeilijk eten ’s ochtends? Wat drink je ;s ochtends als je opstaat??25 juni 2018 om 14:02Ben in de ochtend heel misselijk waardoor het het niet lukt om wat naar binnen te krijgen zelfs geen ontbijtdrank. Vaak drink ik wel een glas water of limonade
ReagerenJohn (moderator)
25 juni 2018 om 14:05Ben je met die klachten ook al naar de huisarts geweest?
Reageren
Wat drink je s avonds voordat je slapen gaat? Gebruik je enegy drank??25 juni 2018 om 16:26Nee ben nog niet naar de huisarts geweest moet ik misschien maar een keer gaan doen. Ik drink eigenlijk veel te weinig dus vaak drink ik niks voor het slapen en anders weer wat water of limonade. Nee geen energie drink voor mij, veel te ongezond.
ReagerenJohn (moderator)
25 juni 2018 om 18:39Begin er eens mee om dagelijks 1,5-2 liter water te drinken. en naar de huisarts natuurijk
Reageren