Zoeken Vraag het forum

Aanvallen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Marian schier

Geachte die dit lees en antwoord op mijn vraag geeft,

Ik heb van die aanvallen die gaan zo:
    Ik krijg een steek rechts boven in me buik daarna val ik meteen flauw en daarna ben ik meteen weer bewustenloos en die aanvallen kunnen maximaal 3 uur duren het is geen epileptie en ook geen hyperventilatie zou het dan toch iets kunnen zijn wat ben psychologie te maken heeft want het ziekenhuis zegt dat er geen medische verklaring voor is.

Als iemand dit weet zet het dan op deze forum als je blieft.

Groetjes marian schier

2 reacties
    Reageren
    Iris

Toevallig heb ik zondag een aflevering zitten kijken van “Je zal het maar hebben”. Hierin ging het over een jonge vrouw met klachten die lijken op wat jij beschrijft. Wat ze heeft heet “Conversiestoornis”, en is een psychische aandoening. Als ze schrikt, of onder spanning staat, valt ze zomaar flauw en is helemaal verlamd. Ze hoort wel alles om zich heen, maar kan zich niet bewegen.
    Misschien kun je hier iets mee?
    Succes!

Reageren
    Marian

Hallo Iris.

Bedankt dat je een reactie hebt gestuurd,
    Die aflevering heb ik ook op tv gezien maar ik heb niet het zelfde als haar ik schrik niet en val daarna flauw en ik heb het gewoon als ik niet schrik en ik ben maximaal 3 uur bewustenloos en weet daarna niet meer wat er gebeurd is maar toch bedankt.

Groetjes Marian.

Reageren
Reageer op: Aanvallen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.