- m24 december 2017 om 10:49
ik ben 37 . al een jaar thuis met een burn out en heeel veel mentale en fysieke klachten. maag / darm van streek. vaak diarree. overprikkeld. buikpijn. hoofdpijn. zenuwpijn over vermoeid en de allerergste : constant duizelig. ik heb dit met periodes maar nu houdt het al erg lang aan. ik ben draai duizelig . het lijkt alsof de vloer schuin afloopt. onder de douche sta ik niet stabiel. fietsen en auto rijden doe ik al een jaar niet. het frustreerd me maar ook mijn gezin. ik leef grotendeels binnen . ik wil zo graag weer leuke dingen doen met mijn kinderen aaan tafel zitten kost me al moeite. continu heb ik het gevoel om te vallen. ik ben de afgelopen 10 jaar al gezien in het dyuEligheida centrum. er is een scan van mijn hoofd gemaakt en een ecg. daar kwan allemaal niks uit. ik weet wel toen ze mijn oren een keer uitspoten met lauw watet, ik bijna tegen het plafond ging. alles draaide..
Het afgelopen jaar ben ik opgenomen geweeat in een herstellingsoord. Inmiddels ben ik een paar maanden thuis maar nog voel ik me zo rot. zo duizelig. wat kan ik nog??2 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 december 2017 om 11:00Dat is dan wel heel vervelend voor je. Heb je last van hyperventileren? Doe eens de test op:
https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/
Reagerenm24 december 2017 om 11:52ik ben bekend met chronische hyperventilatie. in het verleden heb ik Caesar therapie gedaan, mensendieck, mindfullness en ademhalingstherapie. wanneer ik bewust bezig ben met ademhalingsoefeningen gaat het juist helemaal mis.
Ik heb de afgelopen  jaren veel te veel hooi op mn vork genomen daarvan ben ik me bewust  maar nu een jaar later en nog in zo’ diep dal te zitten kan ik maar moeilijk accepteren. Ik heb nu al 3 weken moeite om van de bank naar de wc te komen of naar de keuken om wat drinken te pakken.
ReagerenJohn (moderator)
24 december 2017 om 12:28Je klachten zullen, zeker voor een deel, door de CHV worden veroorzaakt. aks het mis gaat met ademhalingsoefeningen, wanneer je daar bewust mee bezig bent, is dat eigenlijk een teken dat ze niet goed worden uitgevoerd. Een behoorlijke burn-out in ieder geval. Heb je medicijnen gekregen?
Reageren