- klokkenteller21 september 2017 om 02:58
mensen vragen zich altijd af of ik een scheet heb gelaten terwijl ik weet dat ik er geen gelaten heb, dit valt wel vaker voor de laatste tijd dus ben vrij onzeker of ik nu goed ruik of niet, waaraan kan dit liggen?
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 september 2017 om 18:06Je verliest geen vocht uit je anus? Geen remsporen in je ondergoed? Je doucht/wast je iedere dag en trekt schoon ondergoed aan?
Reagerenklokkenteller21 september 2017 om 18:08neen heb ik allemaal niet en ik doe altijd verse kleren aan en ik ruik er zelf ook niets van
ReagerenJohn (moderator)
21 september 2017 om 18:12Zou het misschien transpiratielucht kunnen zijn? Of mondgeur?
Reagerenklokkenteller21 september 2017 om 18:16kan een mondgeur zo slecht zijn dat ze het van redelijk ver ruiken? ik kuis mijn tanden elke dag
ReagerenJohn (moderator)
21 september 2017 om 18:50Als het van je mond komt,is dat niet van je tanden, maar vanuit je keel of maag.
Zou het wellicht kunnen dat je gepest wordt? Zijn het altijd dezelfde mensen die daar iets over zeggen?
Reagerenklokkenteller21 september 2017 om 18:53nee haha wordt niet gepest ofzo is soms ook wel familie die vraagt of ik een scheet heb gelaten
ReagerenJohn (moderator)
21 september 2017 om 19:00Misschien zijn het dan wel scheten zonder dart je het in de gaten hebt.
ReagerenAnoniem26 september 2017 om 19:18Je kunt heel makkelijk zelf vaststellen of je iets ruikt natuurlijk. Ruik je je eten wel? Of niet? Ruik je deodorant? Of parfums? Of pas gemaaid gras? De hele wereld is uiteraard vol geuren. Als je die allemaal wél ruikt….dan kun je óók nog de vraag stellen, of degenen die je die ‘scheet’ vraag stellen, zélf wel goed (of ‘echt’) kunnen ruiken?
Er zijn bepaalde vormen van epilepsie bijvoorbeeld, waarbij iemand dénkt dat die iets ruikt…terwijl dat echt alleen in zijn eigen hersens plaatsvindt. Indien het meerdere mensen zijn die het tegen je zeggen, en als die mensen onderling niets met elkáár te maken hebben, dan kun je je inderdaad af gaan vragen of jij jezelf niet ruikt…niet merkt dat je een wind laat…of dat die mensen het flauw bedoelen.
Mocht je zelf echt niet voldoende ruiken, ga dan naar een keel-neus en oorarts. Via je huisarts.
Succes ermee.
Reageren