Vraagje!
Het gevoel bekruipt mij alsof de geur van mijn urine wat is verandert. Ik kan de geur echter totaal niet plaatsen.
M'n urine is doorgaans helder tot geel. Het stinkt niet, maar het is een wat zachte geur die ik niet goed kan plaatsen.
Het is ook niet zo dat andere mensen met wie ik in huis leef het opvalt oid. Heb dus nu geen idee of het echt zo is of dat ik er gewoon veel meer op ben gaan letten.
Moet ik hier iets mee?
Je moet niks, maar als je er ongerust over bent, zou je even urine bij de huisarts in kunnen leveren voor controle.
Je eet en drinkt ook niet iedere dag hetzelfde... dus de geur van de urine kan ook dagelijks verschillen. Wellicht ben je andere dingen gaan drinken en eten ivm het toch warmere weer
Mijn urine ging ook anders ruiken 2 maanden geleden en was ietsjes troebeler. Ik dacht dat t wel over zou gaan. Bleek een verwaarloosde blaasontsteking te zijn en nu heb ik een nierbekkenontsteking. 8 dagen hoge koorts en veel pijn.
Loop er niet mee door en lever een plasje in bij de huisarts, beter t zekere voor t onzekere.
Groetjes