Zoeken Vraag het forum

Heel koud maar toch heel warm

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sabrina

Ik heb al zo’n anderhalve week het heel koud maar als ik dan iemand vraag van voel is aan me voorhoofd ben ik heel koud zeggen hun juist dat ik heel warm ben ik weet niet goed wat ik er mee moet want ik wil graag een kruik en onder de dekens het proberen warm te krijgen terwijl mijn moeder zecht kom een onder die deken vandaan en leg die kruik weg zelfs douchen helpt niet ook al staat hij op 40 graden ( ik weet het het is slecht voor je om zo warm te douchen ) het werkt als nog niet ik krijg het gewoon niet warm als je het weet laat het alsjeblieft weten want ik ben het nu wel weer zat al die kou

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Meet je temperatuur eens of je geen koorts hebt.

Reageren
    Catootje

Kan zijn dat je wat onder de leden hebt. Wat ook kan meespelen zijn je voeding en tekorten aan bepaalde stoffen.

Reageren
Reageer op: Heel koud maar toch heel warm
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.