Zoeken Vraag het forum

Stress

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Daan

Hallo mijn naam is daan ik ben een week of 9 begonnen met darmklachten ik heb daar spul voor gekregen maar dat helpt niet echt. Dus ben ik zo een paar weken door gegaan maar het ging nog niet terug naar de huisarts geweest nog even door gaan.toen ben ik nare dingen gaan denken zolang ik kreeg last van mijn schouders nek .zo straks en pijnelijk gevoel .toe werdt mijn gezicht en nek en hals duner. En kreeg naar een paar weken ook oorruis er bij en ik heb last van mijn rug net dat die is op gezwollen is en strak gevoel en last van mijn keel met het slikken een licht steken gevoel . Kort om ik voel mijn hele lichaam en geest . Ik heb in medels al wel een darmonderzoek gehad en dat zag er allemaal goed uit . Mijn vraag is heb ik voor de rest stress. Ze zeggen dat stress je hele lichaam en geest van slag kan raken .

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat zou heel goed kunnen…  stress/spanningen/angst  kan heel veel rare en vervelende klachten veroorzaken.

Reageren
Reageer op: Stress
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.