- THomas17 augustus 2017 om 23:09
hoi
ik heb al 2 jaar last van een raar lichaamstank, ikzelf en mijn huisgenoten rieken het niet maar als ik naar buiten ga en op school zeggen mensen dat er een vieze luchtje op me is. ik douche om de 2 dagen met deodorant.
ik doe elke dag nieuwe ondergoed ect, aub kan iemand me helpen
dit heeft heel veel effect op mijn sociale leven ik ben er zo gek van geworden
ik heb dringend hulp nodig
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 augustus 2017 om 23:15Misschien is het goed om eens te beginnen om iedere dag te douchen.
ReagerenCatootje18 augustus 2017 om 02:58Er kunnen verschillende dingen spelen. Bijvoorbeeld mufruikende kleding of je eigen lichaam. Dan kunnen er verschillende factoren spelen als verzuring van je lichaam, afvalstoffen, tekorten in je lichaam zoals magnesium, zink, vitamine A t/m E, bepaalde voeding waar je van gaat ruiken. Suiker is sowieso nooit zo gezond. Je voedingspatroon kan dus uitmaken, misschien je lichaam ontgiften. Emoties hebben ook invloed op je lichaam en soms ook je lichaamsgeur. Vanuit de Chinese geneeskunde wordt ook wel gesproken van een verstoorde energie van bepaalde organen in verband met lichaamsgeur. Wat misschien ook nog zou kunnen is dat de deo misschien reageert met je lichaamsgeur.
Reageren