- Mr B31 januari 2017 om 19:49
Ik plaats hier een berichtje omdat ik bij mijn huisarts niet verder kom.
Ik heb sinds enkele weken vage klachten-extreem moe
-bibberen
-koude handen/voeten
-geen koorts, maar juist te koud (35,5)
-ondanks de moeheid niet goed in slaap kunnen vallen
– sinds 1 week nu bijna 6kg afgevallen, mede omdat plots geen honger meer heb, en met moeite 1 boterham weg krijg.
-meestal normale stoelgang, af en toe lichte diaree
-veel plassen, heldere kleurIk ben al reeds bij de huisarts geweest, en bloedonderzoek gehad, hier is niets bijzonders uitgekomen (nierfuncties iets te hoog en advies gekregen om meer te drinken)
Ik ben op dit moment een beetje radeloos, omdat geen idee heb wat er zou kunnen schelen en in welke richting ik zou moeten zoeken?
(Klachten komen wel overeen met diabetes volgens google)
Ik ben een man van 32 jaar die normaal nooit ziek is, ben 175 en weeg normaal rond de 82 kg (nu 76)
Iemand die dit herkend of een advies heeft in welke richting ik zou kunnen zoeken?
Ik heb morgen weer een afspraak staan bij de huisarts.10 reactiesReagerenJohn (moderator)
31 januari 2017 om 21:36Je lichaamstemperatuur zou kunnen wijzen op een bacteriële infectie.. Vraag aan je huisarts een verwijzing voor de internist.
ReagerenMister b31 januari 2017 om 23:22Bedankt voor uw antwoord, dit ga ik zeker doen!
ReagerenMister b1 februari 2017 om 13:45ik heb een doorverwijzig gekregen voor een maagonderzoek.
13 feb kan ik terecht.
Ik heb me inmiddels ziek gemeld op het werk omdat het niet meer vol te houden is.
ReagerenJohn (moderator)
1 februari 2017 om 14:09Dan nog even afwachten…ik zou wel zo nu en dan even informeren of er niet eerder plaats is.. soms vallen er wel eens afspraken uit..
ReagerenMister b3 februari 2017 om 15:59Gisterenavond naar spoed geweest, omdat zweetaanvallen kreeg het het gevoel had flauw te vallen.
Reageren
Daar hebben ze opnieuw mijn bloed getest, en alles was ok.
Nu voel ik me opnieuw zo slecht, en kan nog steeds niet eten
Hoelang kan een mens zonder eten?
Zonet 2 hapjes havermoutpap gegeten en kwam aan het kokhalzen.
Wat zou er toch aan de hand kunnen zijn?
Iemand die deze klachten herkend?John (moderator)
3 februari 2017 om 16:18Je kunt wel een 1 week zonder eten, alleen niet zonder drinken.
Doe eens even de test op:
http://www.chronischehyperventilatie.nl/index.php?page=symptomen
ReagerenMister B5 februari 2017 om 23:00Ik ga er niet vanuit dat ik hyperventielatie heb, zojuist alle symptomen bekeken, echter dit komt me niet bekend voor.
Op dit moment ben ik bij de huisartsenpost doorverwezen omdat ik afgelopen 24u 16 uur heb geslapen
In deze 24u maar 1 keer wezen plassen, nu sinds 2 dagen ook geen stoelgang meer.
Zojuist is er bloed afgenomen, en is het wachten op de uitslag.
ReagerenJohn (moderator)
5 februari 2017 om 23:58Maar eens even afwachten wat er dan uit gaat komen.
Wat de klachten betreft en de link die ik gaf,denk ik dat je niet helemaal objectief hebt gekeken. Ik kan namelijk wel alle klachten terugvinden in die lijst.
ReagerenMister b6 februari 2017 om 19:24Beste Tandor,
in die lijst staan denk ik alle symptomen wat een mens kan krijgen bij 100 verschillende ziektes.
maar mijn beeld van Hyperventielatie is dat je in een zakje aan het blazen bent omdat je een paniekaanval krijgt
maar ik heb zelf alles behalve stress of ook maar niet 1 reden om paniekerig te zijn.
bloedtest was overigens prima.
toch bedankt om mee te denken
groetjes Mister B
ReagerenJohn (moderator)
6 februari 2017 om 21:22Ik denk dat jij vooral een heel verkeerd beeld hebt van chronische hyperventilatie. In een zakje blazen vanwege een paniekaanval heeft daar in ieder geval niets mee te maken.
Reageren