Zoeken Vraag het forum

Vage klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo ik heb sinds een maand of 2 dat ik ineens veel zweet maar t koud heb daarna moet ik overgeven en voel me half uur erna wel wat beter. Ik kan de laatste tijd haast niks op eten. Ik moet ook super vaak naar de toilet. Ik wil niet gelijk naar de dokter omdat ik het idee heb dat ze mij niet wil helpen. Weet iemand of dit erg is??

8 reacties
    Reageren
    Anoniem

Ik ben ook heel moe de hele dag door.

Reageren
    Tandor1

Of het erg is weet ik niet maar goed is het dus ook niet. Ik adviseer je om toch naar je huisarts te gaan.
    Waarom denk je dat je huisarts je niet wil helpen?

Reageren
    Anoniem

Ik ben vaker met vage klachten naar de huisarts gegaan en die stuurde mij dan gewoon weer terug

Reageren
    Tandor1

Ik wil het toch niet vage klachten noemen.
    Hoe oud ben je?
    Ben je man of vrouw?
    Gebruik je medicijnen alcohol of drugs?
    Heb je over- of ondergewicht?

Reageren
    Anoniem

Ik ben 19. Een vrouw. Gebruik geen mediceinen of drugs. En heb 4 kilo ondergewicht maar niet zwaar ondergewicht.

Reageren
    Tandor1

Ik zou toch maar terug gaan naar de huisarts en een bloedonderzoek vragen. Vraag om een onderzoek naar vitamines en schildklier.

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor de tip op bloedonderzoek. Weet je ook wat het mogelijk zou kunnen zijn? Mijn neefje had dit ook en bij hem is diabetes vast gesteld. Is dat ook een optie bij mij? Is het gevaarlijk?

Reageren
    Tandor1

Diabetes en een minder goed werkende schildklier zou een oorzaak kunnen zijn.
    Gevaarlijk hoeft dat niet te zijn, maar wel goed om te weten. Dan kun je er nl iets aan gedaan worden.

Reageren
Reageer op: Vage klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.