- Anoniem25 december 2013 om 13:06
Hallo ik heb sinds een maand of 2 dat ik ineens veel zweet maar t koud heb daarna moet ik overgeven en voel me half uur erna wel wat beter. Ik kan de laatste tijd haast niks op eten. Ik moet ook super vaak naar de toilet. Ik wil niet gelijk naar de dokter omdat ik het idee heb dat ze mij niet wil helpen. Weet iemand of dit erg is??
8 reactiesReagerenAnoniem25 december 2013 om 13:08Ik ben ook heel moe de hele dag door.
ReagerenTandor125 december 2013 om 20:14Of het erg is weet ik niet maar goed is het dus ook niet. Ik adviseer je om toch naar je huisarts te gaan.
Reageren
Waarom denk je dat je huisarts je niet wil helpen?Anoniem25 december 2013 om 22:35Ik ben vaker met vage klachten naar de huisarts gegaan en die stuurde mij dan gewoon weer terug
ReagerenTandor125 december 2013 om 23:43Ik wil het toch niet vage klachten noemen.
Reageren
Hoe oud ben je?
Ben je man of vrouw?
Gebruik je medicijnen alcohol of drugs?
Heb je over- of ondergewicht?Anoniem26 december 2013 om 12:20Ik ben 19. Een vrouw. Gebruik geen mediceinen of drugs. En heb 4 kilo ondergewicht maar niet zwaar ondergewicht.
ReagerenTandor126 december 2013 om 18:34Ik zou toch maar terug gaan naar de huisarts en een bloedonderzoek vragen. Vraag om een onderzoek naar vitamines en schildklier.
ReagerenAnoniem27 december 2013 om 11:36Bedankt voor de tip op bloedonderzoek. Weet je ook wat het mogelijk zou kunnen zijn? Mijn neefje had dit ook en bij hem is diabetes vast gesteld. Is dat ook een optie bij mij? Is het gevaarlijk?
ReagerenTandor127 december 2013 om 19:24Diabetes en een minder goed werkende schildklier zou een oorzaak kunnen zijn.
Reageren
Gevaarlijk hoeft dat niet te zijn, maar wel goed om te weten. Dan kun je er nl iets aan gedaan worden.