Zoeken Vraag het forum

Algemene/vage klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • S.

Hallo allemaal,

Ik zit momenteel in dubio of ik wel of niet naar de dokter moet. Ik heb namelijk verschillende vage klachten, waarvan ik moeite heb ze goed uit te leggen en me afvraag of ze met elkaar samengangen of dat ik me er “gewoon” overheen moet zetten.

Ik merk dat mijn spieren snel verzuren/moe worden. Arm omhoog bij haren vastmaken, bij tanden poetsen ed geeft al snel een kramp/verzuring. Ook lijk ik meer lichte pijntjes en krampen in mijn gewrichten en spieren te hebben. Verder heb ik het gevoel dat ik me op een of andere manier meer afsluit en minder meekrijg. Niet dat het compleet belemmerend is in mijn dagelijks leven, maar ik kreeg altijd alles mee en sloeg ook alles makkelijk op, maar dat is echt minder nu. Of dit een concentratieprobleem is of wat anders… Geen idee. Ik heb een tijd geleden ’s nachts wel een aanval van enorme hoofdpijn gehad. Het leek op een migraine-aanval, maar dan veel heftiger. Zicht viel bijna compleet weg, misselijk en echt ondragelijke hoofdpijn. Ik ben bekend met migraine, maar dit was echt nieuw.

Iets totaal anders, maar ik heb ook tussendoor koliekaanvallen in rechterzij. Mijn ontlasting ruikt in die periodes anders en wordt ook meer oranje. Ook ruikt mijn urine dan veel sterker.

Al met al een heel verhaal. Ik ben bijna 30 en het is niet dat bovenstaande ondragelijk is en ik vind het allemaal te vaag om mee naar een dokter te gaan. Herkent iemand bovenstaande of heeft iemand advies/ een idee wat het zou kunnen zijn?

Bedankt

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk toch dat het goed is om naar de dokter te gaan en wat onderzoeken te laten doen. Overleg het met je huisarts

Reageren
Reageer op: Algemene/vage klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.