Zoeken Vraag het forum

verschillende vage klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • dave

hoi,

heb soms vage klachten

steken over hele lichaam alsof dr iets in mij prikt duren niet lang wel irritant

vanzelf bewegende spieren (vinger ooglid kuit bovenarm)

gevoel als of dr iets door mn voet stroomt enkel/voet soms links soms rechts

ik zie soms kronkeltjes voor mn ogen niet zo vaak en zijn niet hinderlijk maar zijn dr wel

last van mn grote teen pijnlijk bij gewricht

wekelijks diaree/onjuiste ontlasting voorafgaande daaraan flinke buikpijn/steken in mn buik

snel slapende ledematen/na bewegen/andere houding zijn ze ook weer snel normaal

ik heb deze klachten eerder gehad toen zei de dokter dat het stress was en mij niet zo druk moest maken

de klachten zijn er niet constant maar hoe meer ik dr over opzoek op internet hoe erger het lijkt te zijn/worden

heeft iemand tips/ weet iemand wellicht wat het kan zijn want hoe meer ik zoek hoe erger de dingen worden die ik vindt ms,lyme,parkinson,tumor en ga zo maar door

ben trouwens 28 werk 40 uur sta/loop de heledag ongeveer 8/9 uur per dag slaap goed/bijna nooit moe en drink zelden gebruik geen drugs of iets

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

de klachten zijn er niet constant maar hoe meer ik dr over opzoek op internet hoe erger het lijkt te zijn/worden dat is een belangrijke opmerking. Dit geeft aan dat je klachten toch vooral stress/angst gerelateerd zijn.
    Doe eens de testen op:
    http://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/

http://www.dokter.nl/zelftesten/angststroonistest/

Reageren
    Mrj

Al eens getest op B12 en Lyme?

Reageren
Reageer op: verschillende vage klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.