- Anoniem30 december 2016 om 22:39
Ik heb denk ik last van hyperventilatie kan dat hoofdpijn veroorzaken want de hoofdpijn komt steeds s’avonds overdag op school heb ik geen last ervan ben redelijk bang voor hersentumor ookal denk ik dat de kans heel klein is
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 december 2016 om 23:42Ja hoor. Dat kan zeker.
ReagerenAnoniem30 december 2016 om 23:49Oke bedankt ik weetniet waarom ik bang ben voor tumor
ReagerenAnoniem31 december 2016 om 00:01Er zijn tig redenen te noemen die logischer zijn dan hersentumor, als je dat hebt heb je vaak ook uitval van functies.
ReagerenAnoniem31 december 2016 om 00:11Hoe bedoel je met uitvalverschijnselen?
ReagerenAnoniem31 december 2016 om 00:16Bijvoorbeeld uitval van spraak, niet uit woorden kunnen komen, zicht minder goed etc. De kans dat je een tumor hebt is erg klein maar mochten de klachten aanhoudem dan ga je best even naar de dokter. Je geeft zelf aan dat je denkt hyperventilatie te hebben? Heb je spanningen/stress? Beterschap!
ReagerenAnoniem31 december 2016 om 00:22Ik heb best veel stress heb in augustus moeten gaan naar dokter voor steken in het hart en kwam ook door stress de pijn is ook maar aan 1 kant en is niet zo hevig voor derest h geen problemen
ReagerenAnoniem31 december 2016 om 00:26Maar je hebt dus geen andere klachten? Die heb je bij hyperventilatie vaak wel… Hoe oud ben je?
ReagerenAnoniem31 december 2016 om 00:45Ik ben 16 en hen verder als klachten
Reageren
-veel moeten gapen zonder moe te zijn
-die hoofdpijn
-spieren die ineens zo bewegen
-steken in hoofd heel soms
-ben best angstig ook
Ik had sedinal gekregen om in te nemen maar ik wil niet heel men leven medicijnen nemenJohn (moderator)
31 december 2016 om 01:30Dat zijn dus allemaal klachten die door hyperventilatie veroorzaakt worden. Ga voor ademhalingsoefeningen naar een fysiotherapeut
Kijk hier maar eens welke klachten en allemaal kunnen optreden
http://www.chronischehyperventilatie.nl/index.php?page=symptomen
Reageren