Update:
Vandaag in rust rectaal 37.7 en oorthermometer 37.9, ik maak me zo ongerust. Dit is toch niet normaal ?
Hulp / advies gevraagd.
Van kinds af aan heb ik het altijd al heel warm/(nacht) zweten terwijl andere mensen het vaak koud hebben. Afgelopen juni heb ik, net voordat ik geopeeerd zou worden aan meerdere breuken in m’n bovenarm, corona gekregen en moest ik
Mijn temperatuur meten ivm eventueel uitstellen van de operatie. Dit heeft mij als intense hypochonder (leef al bijna m’n hele leven met een zware angststoornis) getriggerd waardoor ik continue nu temperatuur. Ik heb een vaste temperatuur van 37.5-37.8 in rust sinds dat ik het meet met soms een uitschieter naar 38. Op het werk heeft iedereen het koud en staat mijn hoofd op ontploffen en gloeien, maar dan heb ik geen thermometer bij me om te meten maar de kans is aanwezig dat mijn temperatuur dan wellicht nog hoger is. Twee bloedonderzoeken via de huisarts gedaan en die waren allemaal goed. Huisarts vind het niet zorgelijk en geeft aan dat ik gewoon warmbloedig ben en dat de temperatuur die we hanteren maar een richtlijn is en je er boven en onder kan zitten. En ze geeft aan dat anti depressiva je temperatuur licht kan verhogen en aangezien ik chronisch angst heb dit ook voor een hogere temperatuur kan zorgen. Zouden jullie je zorgen maken in mijn geval en je door laten sturen naar een internist ?
(side note: twee weken terug heel ziek geweest(griep en longontsteking), huisarts kan maar tot een CRP van 200
Meten en dat had ik. (Waarschijnlijk lag hij ook een heel stuk hoger, maar het is niet meetbaar) inmiddels is de ontstekingswaarde weer bijna goed na antibiotica en word het paar weken herstellen. Ook hier word ik bang van, dat mij dit overkomt als vrouw van 33 jaar en blijf ook temperaturen nog steeds)