Hoi ik heb 1 sept seks gehad condoom geschuurd geen vocht noks in me gekomen. Ik ben 8 sept onge geweest tot 11 sept toen 11 sept condoom weer gescheurd daarna heb ik 18 sept test gedaaan was week later en dit staat er op idk t1 maar heeeel locht en ben vanaf maandag ook begonnen aan de pil ben k zwanger
Je kunt zo vroeg helemaal nog niet testen
En als je de pil goed gebruikt raak je dus niet zwanger
Ben pas vanaf maandag begonnen aan de pil 11 sept begonnen
Je ziet wel heel licht streepje bij t1. Ik schrik er wel van want ik ben corige weeg ongesteld geweest seks gehad en week later begonnen aan de pik en getest
Ik zie Dus een licht streepje en me vriend ook maar ben omgesteld gwweest net als normaal maar dacht ga daarna na 2 weken testen en toen zag ik dat
Ah je was dus niet eerder aan de pil.
Als je de pil niet start op de eerste dag van de menstruatie ben je ook niet door de pil beschermd totdat je 7 dagen achter elkaar hebt genomen.
Testen kan in ieder geval niet 1 week na de seks. Lees de bijsluiter van de test eens goed
Ik weet dat ik 7 dagen moet slikken 8 de dag veilig maar gister heb ik die test gedaan. 11 sept heb seks gehad ben ook begonnen aan de pil. Condoom gescheurd. Maandag 17 sept getest. Ik die die test vandaag heeel licht op t1. En voor mijn menstruatie. Ook seks gehad 1 sept. 8 sept. Onge geworden tot 11 sept.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Dit lees ik op internet ook ongeacht hoe licht donker streepje is ben je swanger
Testen kan 14 dagen na de seks.
Ik he getest 17 dagen na seks enje ziet op foto dat ik licht streepje heb maar was wel gewoon ongesteld geworden dus hoe kan dit
Ik heb 30 sept ook onveilig seks gehad en toen heb ik de map genomen omdat die net jalf erin kwam.
Ik zie geen streepje. Na hoeveel tijd nadat je de test gedaan dacht je een streepje te zien?