- Mies14 april 2017 om 22:22
hallo , ik heb vorige week woensdag seks gehad onveilig hij kwam ook klaar in mijn..
maar ik denk dat ik zwanger ben ?
En ik heb dinsdag de pil geslikt en ernaar niet meer geslikt in de hoop om ongesteld te worden maar dat is nog steeds niet zo… zou ik een test kunnen doen of is dit te vroeg ben ten einde raad !!
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 april 2017 om 22:28Dat stoppen met die pil was natuurlijk volstrekt zinloos.
Als ik het goed begrijp slik je dus de pil. Waarom denk je dan dat je zwanger bent?
testen kan pas op het einde van volgende week
ReagerenMies14 april 2017 om 22:45ik slikte niet meer de pil , maar ik dacht mischien als ik hem 1x slik en erna vergeet dat ik ongesteld word maar helaas dus ?
ReagerenMies14 april 2017 om 22:52ik heb momenteel ook last van veel wit slijmerig spul als ik met mijn vinger in mijn vagina ga komt er soms wit spul van af geen afscheiding het is slijmerig …
ReagerenJohn (moderator)
14 april 2017 om 22:57Je had dus gedacht zo een zwangerschap te kunnen voorkomen. Â Niet dus. Â Zo werkt de pil toch echt niet. Dan had je de Morning After Pil moeten gebruiken. Volgende week kun je een test doen…
ReagerenMies14 april 2017 om 23:17hallo , ik denk dat je me vekeerd berijpt ,
toen ik vorige week woensdag seks had met mijn vriend zat ik al 2 maanden zo iets niet meer aan de pil maar ik slikte dinsdag ( 11april) de pil en ik wilde hem 1x slikken en ernaar niet want meestal word ik dan een dag ernaar ongesteld of iets later ik wilde alleen testen of ik ongesteld werd maar dat is nog steeds niet het geval vandaar mijn vraag !
ReagerenJohn (moderator)
14 april 2017 om 23:32Ik denk dat ik je goed heb begrepen….1 pil slikken zal geen menstruatie oproepen. Dan wat zinloos. Dat is wat anders als je de pil slikt en er dan een vergeet. Â Maar met 1 pil gaat dat toch echt niet werken.
Reageren