Angstaanjagend

  • #1

    Hier gaan we weer het komt en gaat weer deze morgen opgestaan en mijn hart ging op hol tot 145 per minuut.En ik neem smorgens bisoprolol 5mg en 2,5 mg savonds voor slapen .Wat moet ik doen om dat probleem op te lossen aub?

    Reageer
    #2

    Hoe is je algemene gesteldheid? En je conditie?

    Reageer
    #3

    We hebben het er toch vaak genoeg over gehad. Je moet iets aan de stress/spanningen doen

    Reageer
    #4

    Ik ben toch een paar kgs bijgekomen en ben 47 jaar en ja ben niet sportief maar ik wandel toch veel met de hond.Ik rook niet en drink niet.

    Reageer
    #5

    Mijn hartslag is regelmatig en toch blijft het terugkomen ik weet niet van wat dit komt en dat gaat weg en komt terug

    Reageer
    #6

    Wat aan je hele gezondheid doen dus voedingspatroon en je laten adviseren over voedingssupplementen. Bètablokkers zorgen onder andere voor een verminderde aanmaak van melatonine en werken ontregelend op je schildklierhormonen. Ook zorgen medicijnen voor verlies van vitaminen en mineralen en andere stoffen.

    Reageer
    #7

    ja dank u maar ik eet gezond veel groenten en fruit en toch krijg ik een soort van tachycardie elke morgen bij het opstaan en niemand die mij kan helpen of een tip geven hoe dat te bekomen?

    Reageer
    #8

    Je hebt vaker geschreven dat je een stresserende job hebt. Volgens begin jij daarover al te stressen als je wakker wordt... Je zult toch iets aan stress en spanningen moeten doen

    Reageer
    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #9

    Zelfs al heb ik stress waarom gaat mijn hart zo hevig tekeer iedere dag bij het opstaan?
    Nochtans bij het slapen denk ik niet aan mijn werk

    Reageer
    #10

    Maar je denk er wellicht wel aan als je wakker wordt. Dat gaat soms helemaal onbewust

    Reageer
    #11

    Je moet eens proberen je medicatie een uur voor je opstaat in te nemen. Je zult dan veel minder last hebben van tachycardie.
    Ik doe dit zelf ook altijd met mijn bètablokker (sotalol), had voorheen ook altijd een snelle hartslag in de morgen na het opstaan.

    Reageer
    #12

    Hoe kan ik dat doen als ik al vanaf het opstaan die tachycardie krijg?

    Reageer
    #13

    Je moet juist een uur voor je opstaat je medicatie innemen, dus als je nog op bed ligt.

    Reageer
Reageer op: Angstaanjagend
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief