- Ruth198717 augustus 2008 om 07:45
Ik heb al 2 maanden bijna iedere dag angst… het grootst gedeelte van de dag! hierdoor heb ik eigenlijk continu hartkloppingen.
Nou is mijn vraag of dit gevaarlijk is… want ik ben zo bang voor een hartaanval! (mijn hart is gecontroleerd door de cardio 3 maanden terug, en dat was goed zij ze) maar ik lees allemaal verhalen dat een hartaanval bij iedereen kan komen dus die cardio maakt ook niet zoveel uit, maar ik ben bang doordat ik zoveel angst heb het veel groter maak. Ik beweeg in principe wel genoeg en eet gezond! kan het kwaad mijn continue angst?alvast bedankt!
2 reactiesReagerenLise17 augustus 2008 om 13:08Duidelijk. Je hebt last van een angststoornis en zit in een spiraal. De angst voor de angst voor de angst… en uiteindelijk voor iets waar je echt bang voor bent, wat je misschien kortgeleden overkomen is, daar gaat het om, om dat bewust te krijgen.
Reageren
Ik zou je adviseren wat ondersteunende medicatie te gebruiken en gesprekken aan de gaan met een psycholoog.
Onbehandelde angstklachten worden steeds lastiger indien het langer duurt.
Je angst voor hartproblemen is irreeel, deze is net zo groot als dat je niet bang bent.Sara27 juli 2018 om 02:25Precies zelfdzelfde probleem
Reageren