Zoeken Vraag het forum

Angstig

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Heleen

Ik heb de laatste 2 weken heel veel angst voor een hartstilstand. Ik ben volledig gechekt en er was niks op aan te merken. Ik weet niet van waar mijn angst komt. Ik zoek ook veel op en ben nog heel jong 20 jaar. Geen hartproblemen in de familie. Maar ik maar eens de eerste zijn zeg ik dan. Heb ook wat last van hartkloppingen en dat is toch als je hart geen energie genoeg heeft. Ik heb echt bang dat ik eens op de grond ga neer vallen. Ik weet niet wat ik Ian doen deze angsten. Ik ben normaal niet zo angstig.
    Kan ik nog een hartstilstand krijgen

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

dat is toch zeer onwaarschijnlijk gezien je leeftijd en zonder verdere klachten die daarop zouden kunnen wijzen. Het zal vooral de angst/stress/spanningen zijn die klachten veroorzaken. Praat met je huisarts over die angst

Reageren
    Heleen

Ik heb wel nog andere klachten. Zoals pijn in mijn linker arm, rap duizelig +hoofdpijn, benauwd gevoel, pijn aan borstbeen,… maar deze pijn is wel niet continu.
    Heb ik dan nu meer kans?

Reageren
    John (moderator)

Nee, het blijven toch angst/stress klachten

Reageren
Reageer op: Angstig
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.