Zoeken Vraag het forum

Angstig

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mirelle

Goedenavond,

ik ben een meisje van 19 en heb al een tijdje last van dat ik bepaalde bewegingen mijn lichaam helemaal gaat trillen of gaat “stotteren” (weet niet zo goed hoe ik dat moet omschrijven) Ook soms kleine schokjes als ik stil zit maar m’n huisarts dacht spanning

Maar nu heb ik de laatste tijd ook heel erg in mij  nek en hoofd. Als ik bepaalde positief met mijn hoofd doe gaat mijn hoofd erg trillen. En soms hoofdpijn

ik wordt er gek van en weet niet meer wat ik er mee aan moet. En het maakt me bang

heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn en wat ik kan proberen? Hopelijk is het niks geks

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het kunnen spanningsklachten zijn. Heb je veel stress/spanningen?

Reageren
    Mirelle

Af en toe maar niet dat ik weet extreem veel.

wat kan ik het beste doen? Fysio, weer terug naar de arts?

En wat denkt u dat het is?

Reageren
    John (moderator)

Je zou dan naar een fysio kunnen gaan. Ik denk dat het toch spanningsklachten zijn

Reageren
    Mirelle

Oké bedankt!

Reageren
    Catootje

Spanningen kunnen klachten verergeren maar denk ook aan je voedingspatroon en tekorten aan voedingsstoffen. Let wel; bloedonderzoek zegt niet zoveel over tekorten. De trend van tegenwoordig om minder of geen vlees te eten kan tekorten geven aan bepaalde aminozuren, sporenelementen en vitamines. Een orthomoleculair therapeut zou je kunnen adviseren. Of laten testen bij een kinesioloog. Denk ook aan de rol van electrosmog, zoals van electrische wekker, wifi en smartphone. Eventueel pilgebruik of andere medicatie kan ook klachten geven.

Reageren
    Mirelle
    • Oke bedankt maar verder niks ernstigs dus?
    Reageren
    John (moderator)

Daar lijkt het niet op

Reageren
Reageer op: Angstig
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.