extreme haaruitval na Pfizer vaccin – kaal

Ik was geen anti-vax persoon, maar stelde een vaccin nemen heel lang uit omdat mijn immuniteit in het verleden niet zo sterk was, en nu mijn bloedwaarden goed waren. mijn man zat thuis met een burn-out en door het verplichte covid safe pas konden we niet meer samen es naar buiten. op 1/12/2021 nam ik mijn 2de Pfizer vaccin. heb er niets van geweten ; geen koorts, geen malaise gevoel - helemaal niets. tot 15/12/2021 : na een zwempartijtje met de kinderen had ik een grote kale plek achter op mijn hoofd (diameter 10 cm) - ik mocht een noodconsultatie hebben bij een dermatoloog en op 9 dagen was ik volledig kaal. ik heb toen te horen gekregen dat het zeer duidelijk door het vaccin was. dat ik nooit nog een vaccin mag nemen : zelfs geen tetanus prik meer. we zijn nu 5 maanden verder en mijn haar groeit in plekken terug. maar mijn natuurlijke haarkleur is volledig weg. ik was donkerbruin/ zwart en dat is nu spierwit. het pigment is volledig weg. ik merk ook dat ik niet meer zo goed bruin in de zon. die pigmentatie zal toch verstoord zijn. ik nam reeds contact op met Pfizer maar die schuiven alle verantwoordelijkheid volledig van de baan. via Facebook ben ik bij een groep terecht gekomen "hairloss after covid/ vaccionation " - je valt achterover hoeveel mensen zulke reactie hebben gehad. ik heb mij 10 pruiken aangeschaft, liters gehuild en vooral heel erg boos geweest. het is een harde les geweest... maar nooit, ik herhaal : nooit of te nimmer neem ik nog een vaccin voor gelijk wat!

Reageer
Reageer op: extreme haaruitval na Pfizer vaccin – kaal
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief