Zoeken Vraag het forum

extreme haaruitval na Pfizer vaccin – kaal

Peter (huisarts)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Dominique Cardon

    Ik was geen anti-vax persoon, maar stelde een vaccin nemen heel lang uit omdat mijn immuniteit in het verleden niet zo sterk was, en nu mijn bloedwaarden goed waren. mijn man zat thuis met een burn-out en door het verplichte covid safe pas konden we niet meer samen es naar buiten. op 1/12/2021 nam ik mijn 2de Pfizer vaccin. heb er niets van geweten ; geen koorts, geen malaise gevoel – helemaal niets. tot 15/12/2021 : na een zwempartijtje met de kinderen had ik een grote kale plek achter op mijn hoofd (diameter 10 cm) – ik mocht een noodconsultatie hebben bij een dermatoloog en op 9 dagen was ik volledig kaal. ik heb toen te horen gekregen dat het zeer duidelijk door het vaccin was. dat ik nooit nog een vaccin mag nemen : zelfs geen tetanus prik meer. we zijn nu 5 maanden verder en mijn haar groeit in plekken terug. maar mijn natuurlijke haarkleur is volledig weg. ik was donkerbruin/ zwart en dat is nu spierwit. het pigment is volledig weg. ik merk ook dat ik niet meer zo goed bruin in de zon. die pigmentatie zal toch verstoord zijn. ik nam reeds contact op met Pfizer maar die schuiven alle verantwoordelijkheid volledig van de baan. via Facebook ben ik bij een groep terecht gekomen “hairloss after covid/ vaccionation ” – je valt achterover hoeveel mensen zulke reactie hebben gehad. ik heb mij 10 pruiken aangeschaft, liters gehuild en vooral heel erg boos geweest. het is een harde les geweest… maar nooit, ik herhaal : nooit of te nimmer neem ik nog een vaccin voor gelijk wat!

    1 reactie
    Reageren
    Joke

    Beetje lat reactie misschien na 3 jaar , maar op het forum op deze site met onderwerp “ Alopecia na corona vaccinatie” regent het van reacties …. Allemaal Alopecia na vaccineren .Helaas wordt het door medici in doofpot geduwd … maar zòveel gevallen Alopecia na corona vaccinatie kán geen toeval zijn . Bij mij heeft jarenlange stress ( van ziekten … ontslag echtgenoot ( gerelateerd aan ziekte van ander familielid) waardoor flink minder inkomsten …. Ernstige ziekte dochter die hieraan bijna overleed….enz enz ) daardoor veel zorgen .. slaaptekort en lage weerstand …. daarop vaccinaties , booster wat je immuunsysteem kán ontregelen .Ik geef de schuld iig zéker aan vaccinaties… helaas .. Alopecia is een beangstigende verdrietige ziekte wat je indentiteit aantast …. Ook al draag ik nu volledig haarwerk … dát moet ’s nachts af …; zeeeeer frustrerend … en ook wenkbrauwen-loos . Dankjewel Phizer en Astra Zeneca

    Reageren
Reageer op: extreme haaruitval na Pfizer vaccin – kaal
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB



Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

 

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haarverlies bij vrouwen: mogelijke oorzaken
5 min leestijd

Haarverlies bij vrouwen: mogelijke oorzaken

4 min leestijd

Coronavaccinatie: welke bijwerkingen zijn er?

Wat kun je zelf doen tegen haaruitval?
3 min leestijd

Wat kun je zelf doen tegen haaruitval?

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB



Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.