Vraag genegeerd.?

  • #1

    Een aantal dagen geleden heb ik hier een vraag gesteld en was ik de enige niet beantwoord?Graag aub een antwoord op mijn vraag aub! Zoals jullie hier al voorheen hebben gelezen kamp ik al maanden met hartkloppingen (ook een hoge bloeddruk sinds meer dan 12 jaar),neem ik emconcor en heb alle testen gedaan bloed,urinezuur.Ging een paar dagen beter en deze morgen bij ontwaken heel snelle hartslag boven de 99 per minuut en dan deze avond 80 na mijn werk en toch blijft het en heb al sedistress genomen en zou nog een nemen.Mijn huisarts zegt om mij geen zorgen te maken en toch maken die hartkloppingen mij heel bang en angstig, wat raad u mij aan helpt die sedistress?

    Reactie
    #2

    Je kunt eventueel aan de huisarts een middel vragen om je rustiger te maken. Benzo's ?

     

    Reactie
    #3

    Benzo's ????? wat is dat? en komt het dan gewoon alles van stress?

    Reactie
    #4

    Sedistress lijkt me meer iets voor milde stress. Bètablokkers remmen de aanmaak van melatonine en zorgen voor verlies aan vitaminen en mineralen, waaronder Q10 en zink. Ook doen ze niets aan oorzaken, zoals insulineresistentie en tekorten aan voedingsstoffen. let wel: bloedonderzoek zegt weinig over tekorten. Een orthomoleculair therapeut zou je kunnen helpen je gezondheid te ondersteunen. Medicatie altijd in overleg met arts.

    Reactie
    #5

    Volgens alle dokters dat ik geweest ben, is mijn gezondheid oké enkel veel teveel stress maar die hartslagen maken me zenuwachtig en ik heb zeer veel moeite om s'nachts volledig te slapen word bijna ieder uur wakker

    Reactie
    #6

    Benzo's zijn, naar mijn mening, prima om te gebruiken voor jou. Voor een kortere periode. Het is meer om je even rustig te krijgen en te bewijzen dat het aan de stress ligt.

    Maar overleg het met de huisarts. Ik ben geen arts.

    Reactie
    #7

    wat is benzo?  en sedistress en emconcor helpt dit niet?

    Reactie
    #8

    @Joris...
    je hebt meerdere antwoorden op je vragen gehad.. zowel hier als in huisarts.nl

    Reactie
    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #9

    Doch met alle medicatie dat ik neem snap ik niet waarom mijn hart nog steeds tekeer gaat s morgens bij opstaan en bijvoorbeeld nu s avonds? Zelfs met inname emconcor en sedistress.

     

     

    Reactie
    #10

    stress/angst en spanningen. Ik al meerdere keren gezegd dat je naar een psycholoog moet gaan

    Reactie
Reageer op: Vraag genegeerd.?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief