Zoeken Vraag het forum

Hartpalpitatie medicatie helpt niet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Joris

Ik blif elke morgen hartkloppingen krijgen en zelfs met inname emconcor blijf ik s morgens bij opstaan hartkloppingen krijgen die boven 130 gaan? Met alle tests die oke waren vanwaar komt dit alles ??

13 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Volgens mij had ik die vraag toch al uitvoerig beantwoord

Reageren
    Joris

dat het psychologisch was?

Reageren
    John (moderator)

Ja. Voor een groot deel zou dat een mogelijkheid kunnen zijn.

Reageren
    Joris

Maar wat maakt mijn hart zo op hol slaan s morgens en soms in de dag als ik volgens alles testen niks heb? Zou dat van de medicatie komen? (Emconcor)?

Reageren
    John (moderator)

stress/spanningen en angst. Het eerste waar je aan denkt als je wakker wordt zijn de hartkloppingen en ga je er speciaal opletten of ze er nog zijn .

Reageren
    Catootje

Bètablokkers remmen de aanmaak van melatonine en zorgen voor verlies aan vitaminen, mineralen en andere stoffen. en doen niets aan oorzaken. Onder andere voedingspatroon en tekorten aan voedingsstoffen maar ook emotionele factoren spelen een rol bij het ontstaan van bloeddrukproblemen of hartkloppingen.

Reageren
    Joris

Zou ook de emconcor kunnen leiden tot die hartkloppingen en bestaat er iets om te drinken of eten die hartkloppingen verminderd.?? Alvast bedankt

Reageren
    John (moderator)

De emconcor zou juist het tegenovergestelde moeten doen. Je zult de oorzaak moeten aanpakken. En als dat de stress is, zul je daar iets aan moeten doen . Eten en drinken zal het niet oplossen

Reageren
    Joris

dat is het probleem de hartkloppingen of palpitaties komen vanuit niks elke morgen (soms overdag na eten) maar toch met alle tests blijft het zeer bang afwachten!

Reageren
    Joris

Bij het opstaan ging het oké deze morgen en dan na inname van bisoprolol ben ik beginnen te trillen,beven en een hoge hartslag te krijgen…..

Reageren
    John (moderator)

Bespreek dan met je arts om de bisoprolol eens weg te laten

Reageren
    Joris

denk je dat het door bisoprolol of emconcor is gekomen die bevingen en trillingen?

Reageren
    John (moderator)

Bisoprolol zou hartkloppingen kunnen veroorzaken

Reageren
Reageer op: Hartpalpitatie medicatie helpt niet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.