- Joris29 april 2019 om 22:06
Ik blif elke morgen hartkloppingen krijgen en zelfs met inname emconcor blijf ik s morgens bij opstaan hartkloppingen krijgen die boven 130 gaan? Met alle tests die oke waren vanwaar komt dit alles ??
13 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 april 2019 om 22:17Volgens mij had ik die vraag toch al uitvoerig beantwoord
ReagerenJoris29 april 2019 om 22:23dat het psychologisch was?
ReagerenJohn (moderator)
29 april 2019 om 22:27Ja. Voor een groot deel zou dat een mogelijkheid kunnen zijn.
ReagerenJoris29 april 2019 om 22:30Maar wat maakt mijn hart zo op hol slaan s morgens en soms in de dag als ik volgens alles testen niks heb? Zou dat van de medicatie komen? (Emconcor)?
ReagerenJohn (moderator)
29 april 2019 om 22:32stress/spanningen en angst. Het eerste waar je aan denkt als je wakker wordt zijn de hartkloppingen en ga je er speciaal opletten of ze er nog zijn .
ReagerenCatootje30 april 2019 om 07:22Bètablokkers remmen de aanmaak van melatonine en zorgen voor verlies aan vitaminen, mineralen en andere stoffen. en doen niets aan oorzaken. Onder andere voedingspatroon en tekorten aan voedingsstoffen maar ook emotionele factoren spelen een rol bij het ontstaan van bloeddrukproblemen of hartkloppingen.
ReagerenJoris30 april 2019 om 22:06Zou ook de emconcor kunnen leiden tot die hartkloppingen en bestaat er iets om te drinken of eten die hartkloppingen verminderd.?? Alvast bedankt
ReagerenJohn (moderator)
30 april 2019 om 23:15De emconcor zou juist het tegenovergestelde moeten doen. Je zult de oorzaak moeten aanpakken. En als dat de stress is, zul je daar iets aan moeten doen . Eten en drinken zal het niet oplossen
ReagerenJoris30 april 2019 om 23:44dat is het probleem de hartkloppingen of palpitaties komen vanuit niks elke morgen (soms overdag na eten) maar toch met alle tests blijft het zeer bang afwachten!
ReagerenJoris1 mei 2019 om 09:41Bij het opstaan ging het oké deze morgen en dan na inname van bisoprolol ben ik beginnen te trillen,beven en een hoge hartslag te krijgen…..
ReagerenJohn (moderator)
1 mei 2019 om 10:56Bespreek dan met je arts om de bisoprolol eens weg te laten
ReagerenJoris1 mei 2019 om 11:06denk je dat het door bisoprolol of emconcor is gekomen die bevingen en trillingen?
ReagerenJohn (moderator)
1 mei 2019 om 11:19Bisoprolol zou hartkloppingen kunnen veroorzaken
Reageren