Zoeken Vraag het forum

palpitaties hartkloppingen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Joske

Ik kamp al jaren met een hoge bloeddruk waarvan ik barnadipin en emconcor gebruik.Nu overlaatst ging mijn hart zo tekeer 152 per minuut dat ik naar het ziekenhuis ben opgenomen in de spoeddienst.Ze hebben alle testen gedaan cardiogram, bloed laten trekken, mijn hart klopte zeer snel maar was goed alles was oke.Ze hebben mij wel gezegd om met barnadipine te stoppen en deze morgen ineens kreeg ik weer hartkloppingen tot 110 per minuut en neem geen barnadipin.Maak me wel zorgen is dit normaal? Ik vraag me af of dit een probleem van stress is of van het hart?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Heb je veel stress of spanningen? Was er vanochtend iets bijzonders waardoor je stress kreeg?

Reageren
    Joske

Neen niet echt ik doe wel een stresserende job maar ik doe die graag ,maar ben nog 2 weken geleden in het ziekenhuis geweest en alles was oke zelfs met de snelle harde hartkloppingen (152 per minuut) had deze morgen emconcor genomen 7,5 mg maar heeft lang geduurd voor het stillgegaan is ….is dit normaal? zou ik me zorgen moeten maken?

Reageren
    John (moderator)

Het kunnen toch stress klachten zijn. doe eens de test op:
    https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/

Reageren
Reageer op: palpitaties hartkloppingen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.