Hartkloppingen !

  • #1

    Ben sinds jaren een hoge bloeddruk patient en gebruik betablokkers zoals barnadipine en emconcor mitis.Nu had ik aan mijn arts uitgelegd dat ik vaak hartkloppingen krijg vooral s nachts en s morgens dat zelfs mijn handen trillen.Nu had mijn arts voorgesteld om even barnadipin weg te doen en emconcor 2x per dag te nemen. Heb nog barnadipin niet weggedaan en deze morgen bij opstaan weer hartkloppingen die tot 120 per minuut gaan!Is dit normaal,moet ik me zorgen maken?

    Reageer
    #2

    Dan volg het advies van de arts eens op en kijk hoe het gaat

    Reageer
    #3

    Bètablokkers en calciumblokkers remmen de aanmaak van melatonine en zorgen voor verliezen aan vitaminen en mineralen, waaronder zink, vitamine B en Q10, wat klachten kan geven.

    Reageer
Reageer op: Hartkloppingen !
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief