- Nika16 december 2016 om 20:10
Ik zal maandag kijken voor een afspraak in het uza hier in antwerpen … Heb echt het gevoel dat ik niet serieus genoeg genomen word … terwijl ik er vrij zeker van ben dat ik iets opgelopen heb … Bij de soa screening hebben ze enkel een vaginale wisser gedaan … hadden ze dat ook niet vd baarmoeder moeten doen dan of? Of vd keel? Ik zal in ieder geval alle resultaten meenemen! Zou echt puur toeval zijn dat het een paar weken na de onveilige seks allemaal zich voordoet terwijl ik ervoor nooit van iets last heb gehad … Ze missen iets … Heb al 2 kuren zware ontstekingsremmers achter de rug en het helpt niets …
John (moderator)
16 december 2016 om 20:30Als je (vaginale) seks hebt gehad, is een vagina swab voor een soa test meer dan voldoende.
ReagerenNika16 december 2016 om 20:43Ah ok bedankt ja weeral afwachten hè en pijn verbijten … o wee als er nu nog iets van soa dreigt uit te komen hè … ik stel me echt de vraag of ik nu eindelijk terug intiem kan zijn of niet
ReagerenNika16 december 2016 om 20:44Voor alle duidelijkheid tandor dit is niet op jouw bedoeld hoor!
ReagerenJohn (moderator)
16 december 2016 om 21:26Die vraag kan ik niet voor je beantwoorden. Ik acht een soa voor onwaarschijnlijk
Reageren
Probeer z.s.m. een afspraak te krijgen in het UZA. En dan de proctoloog nogNika16 december 2016 om 21:56De proctoloog staat gepland op 27 dec … ik bel maandag onmiddellijk naar het uza en proberen van daar zo snel mogelijk een afspraak te krijgen bij een gyn dan vermoed ik?
ReagerenJohn (moderator)
16 december 2016 om 22:33Ja inderdaad. Bij de gynaecoloog.
ReagerenNika18 december 2016 om 21:03Beste Tandor.
Ik krijg meer en meer het idee dat het hier om een stafylokokken infectie gaat? Kunnen ze dat in het bloed zien? Mvg, nika
ReagerenJohn (moderator)
18 december 2016 om 21:50Stafylokokken zou kunnen. Maar een uitstrijkje is een efficiëntere methode.
ReagerenNika18 december 2016 om 21:57Hoe loop je dat in godsnaam op daar op die plekken? Kan dit ook bij de huisarts of moet je naar gyn?
ReagerenJohn (moderator)
18 december 2016 om 22:57De huisarts kan ook een swab doen en die opsturen om op kweek te laten zetten. Maar gezien de voorgeschiedenis (cyste) is het wellicht beter om naar een gynaecoloog te gaan.
ReagerenNika18 december 2016 om 23:19Ok ik maak opnieuw een afspraak … enig idee hoelang dit duurt vooraleer je de uitslag hebt? Hoe besmettelijk is dit?
ReagerenJohn (moderator)
18 december 2016 om 23:35Dat is een vraag die ik niet kan beantwoorden. Er zal eerst eens vastgesteld moeten worden wat er precies aan de hand is.
Reagereniemand.28 maart 2017 om 15:57ik weet niet of ik dit hier echt kan/moet vragen. Maar ik zit echt met iets. Ik heb geen pijn namelijk maar ik heb last van mezelf. Het klinkt raar maar ik het last van wat er allemaal in mijn hoofd gebeurd. ik heb bvb last van bijgeloof. Stel ik ga een toets maken en ik verwacht een leuk pakketje, kan er maar 1 ding goed gaan. Of de toets gaat heel goed, en het pakketje komt. Of het pakketje komt en de toets gaat heel slecht. het beheerst echt mijn leven.
ReagerenJohn (moderator)
28 maart 2017 om 17:05Ik denk dat het goed is, om daar eens met een psycholoog over te praten. Ga naar de huisarts en bespreek het met hem/haar.
Reageren