Zoeken Vraag het forum

Is dit forum anoniem?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Nika

Beste,
    Zit met een aantal vragen maar wil zeker zijn dat dit anoniem is en dat er bv geen antwoorden of kopieën nr je mailbox worden gestuurd?
    Alvast bedankt en mvg

59 reacties
    Reageren
    Nika

Heb dringend wat medisch advies nodig …

Reageren
    Nika

Zit echt met mn handen in het haar …

Reageren
    Nika

Iemand aub????

Reageren
    John (moderator)

Het forum is zeker anoniem. Je hoeft nergens je mailadres of iets dergelijks achter te laten.
    I.p.v.je naam kun je een nickname gebruiken.

Reageren
    Nika

Ok bedankt alvast! Ik ben zo bang dat ik een soa heb en dat ik anderen besmet heb. 2 maanden terug onbeschermde seks gehad, paar weken erna een zware schimmelinfectie waarbij vagina volledig ontstoken was, behandeld, was beter, toch bleven klachten aanhouden dus terug nr de gyn die gaf me zware ontstekingsremmers omdat een cyste op mn eierstok ontstoken was mr hielp niet … uiteindelijk laparoscopie gehad omdat deze te groot werd (cyste zat vol inflammatoire cellen) mr de klachten blijven nl pijn in de onderbuik en rug, raar gevoel vagina en anus, gewrichtsklachten, rillen/zweten zonder koorts enkel verhoging … ik heb al bloed en urine laten controle op soa’s bij de ha was allemaal negatief, ook bij de gyn vaginale swab gehad vr soa screening ook allemaal negatief, ook geen gisten of schimmels meer! Mr wat is het dan wel? Partner heeft gelijkaardige klachten gekregen … Bedankt van een wanhopige vrouw …

Reageren
    Nika

Heb al heel wat opzoekingswerk verricht. Zou het lgv kunnen zijn? Of zou je dan ook positief op chlamydia moeten testen? (Wat negatief was)

Reageren
    Nika

Het ergste van al is dat dit niet gewild was is onder invloed van veel alcohol gebeurd …

Reageren
    Nika

Kan er iemand me helpen plz? ?? Want ik word echt gek …

Reageren
    Nika

Aub Tandor? Hoe betrouwbaar zijn eigenlijk zulke testen?

Reageren
    Nika

Ik heb echt wat advies nodig aub want ik trek het niet meer!

Reageren
    John (moderator)

Soa testen zijn zonder meer betrouwbaar. LGV komt in principe niet voor zonder een chlamydia infectie. Nou zou het kunnen zijn dat de chlamydia infectie door het lichaam zelf is geklaard.
    Voor LGV zou een specifiek onderzoek gedaan moeten worden. Maar ik acht het eerlijk gezegd niet voor erg waarschijnlijk.
    Heeft je partner ook al een soa test laten doen?
    Laat eens een uitgebreid bloedbeeld bepalen. Dus leverwaarden, ontstekingswaarden en ontstekingseiwitten

Reageren
    Nika

Nee hij weet het niet, ik heb het zowiezo niet van hem … Zoals ik al zei is het met iemand anders gebeurd die heel dronken was en ik wou dit niet maar het is toch gebeurd. De persoon in kwestie heeft zich ook laten testen bij de ha bloed en urine dus en was negatief. Het enige wat ze wel zagen in mijn urine en swab waren toename van witte bloedcellen en epitheelcellen? Mr daar is niks over gezegd. Nu zou hij bij lgv dan ook geen klachten moeten hebben? Kan lgv dan ook zelf geklaard worden? Ik ben ten einde raad … vrijdag moet ik terug nr gyn mr nr mijn gevoel zijn de testen hier (België) niet erg volledig … dankuwel vr uw antwoorden

Reageren
    Nika

Als chlamydia zelf geklaard is kan je het dan alsnog doorgeven of?

Reageren
    John (moderator)

Nee, dan ben je niet meer besmettelijk wat de chlamydia betreft. Voor LGV geldt dat dan natuurlijk niet.

Reageren
Reageer op: Is dit forum anoniem?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.