- Nika13 december 2016 om 07:03
Beste,
Zit met een aantal vragen maar wil zeker zijn dat dit anoniem is en dat er bv geen antwoorden of kopieën nr je mailbox worden gestuurd?
Alvast bedankt en mvg59 reactiesReagerenNika13 december 2016 om 07:19Heb dringend wat medisch advies nodig …
ReagerenNika13 december 2016 om 07:51Zit echt met mn handen in het haar …
ReagerenNika13 december 2016 om 10:50Iemand aub????
ReagerenJohn (moderator)
13 december 2016 om 12:19Het forum is zeker anoniem. Je hoeft nergens je mailadres of iets dergelijks achter te laten.
Reageren
I.p.v.je naam kun je een nickname gebruiken.Nika13 december 2016 om 13:27Ok bedankt alvast! Ik ben zo bang dat ik een soa heb en dat ik anderen besmet heb. 2 maanden terug onbeschermde seks gehad, paar weken erna een zware schimmelinfectie waarbij vagina volledig ontstoken was, behandeld, was beter, toch bleven klachten aanhouden dus terug nr de gyn die gaf me zware ontstekingsremmers omdat een cyste op mn eierstok ontstoken was mr hielp niet … uiteindelijk laparoscopie gehad omdat deze te groot werd (cyste zat vol inflammatoire cellen) mr de klachten blijven nl pijn in de onderbuik en rug, raar gevoel vagina en anus, gewrichtsklachten, rillen/zweten zonder koorts enkel verhoging … ik heb al bloed en urine laten controle op soa’s bij de ha was allemaal negatief, ook bij de gyn vaginale swab gehad vr soa screening ook allemaal negatief, ook geen gisten of schimmels meer! Mr wat is het dan wel? Partner heeft gelijkaardige klachten gekregen … Bedankt van een wanhopige vrouw …
ReagerenNika13 december 2016 om 13:34Heb al heel wat opzoekingswerk verricht. Zou het lgv kunnen zijn? Of zou je dan ook positief op chlamydia moeten testen? (Wat negatief was)
ReagerenNika13 december 2016 om 13:36Het ergste van al is dat dit niet gewild was is onder invloed van veel alcohol gebeurd …
ReagerenNika13 december 2016 om 13:58Kan er iemand me helpen plz? ?? Want ik word echt gek …
ReagerenNika13 december 2016 om 14:05Aub Tandor? Hoe betrouwbaar zijn eigenlijk zulke testen?
ReagerenNika13 december 2016 om 14:36Ik heb echt wat advies nodig aub want ik trek het niet meer!
ReagerenJohn (moderator)
13 december 2016 om 14:39Soa testen zijn zonder meer betrouwbaar. LGV komt in principe niet voor zonder een chlamydia infectie. Nou zou het kunnen zijn dat de chlamydia infectie door het lichaam zelf is geklaard.
Reageren
Voor LGV zou een specifiek onderzoek gedaan moeten worden. Maar ik acht het eerlijk gezegd niet voor erg waarschijnlijk.
Heeft je partner ook al een soa test laten doen?
Laat eens een uitgebreid bloedbeeld bepalen. Dus leverwaarden, ontstekingswaarden en ontstekingseiwittenNika13 december 2016 om 15:03Nee hij weet het niet, ik heb het zowiezo niet van hem … Zoals ik al zei is het met iemand anders gebeurd die heel dronken was en ik wou dit niet maar het is toch gebeurd. De persoon in kwestie heeft zich ook laten testen bij de ha bloed en urine dus en was negatief. Het enige wat ze wel zagen in mijn urine en swab waren toename van witte bloedcellen en epitheelcellen? Mr daar is niks over gezegd. Nu zou hij bij lgv dan ook geen klachten moeten hebben? Kan lgv dan ook zelf geklaard worden? Ik ben ten einde raad … vrijdag moet ik terug nr gyn mr nr mijn gevoel zijn de testen hier (België) niet erg volledig … dankuwel vr uw antwoorden
ReagerenNika13 december 2016 om 15:06Als chlamydia zelf geklaard is kan je het dan alsnog doorgeven of?
ReagerenJohn (moderator)
13 december 2016 om 15:51Nee, dan ben je niet meer besmettelijk wat de chlamydia betreft. Voor LGV geldt dat dan natuurlijk niet.
Reageren