- Anoniem5 december 2015 om 14:47
Waarom heet hier bijna iedereen Anoniem? Als je je naam invult staat bij de reactie toch ‘Anoniem’. Als je een naam bij je reactie kan achterlaten dan kan je ook wat beter op elkaar reageren als je weet welke persoon heeft gereageerd.
8 reactiesReagerenSinterklaas5 december 2015 om 15:09Test berichtje moderator
ReagerenJohn (moderator)
5 december 2015 om 15:10Helemaal mee eens…..
Het zou inderdaad beter zijn als iedereen ofwel zijn of haar voornaam gebruikt of een nickname….het kan inderdaad tot verwarring leiden…
Als er een berichtje wordt geplaatst, kan daar een naam worden ingevuld….
Reageren
Ik zelf net een testberichtje geplaatst.Anoniem5 december 2015 om 19:01Toen ik daarnet ergens op reageerde en mijn naam netjes invulde verscheen er toch weer Anoniem bij het bericht. Bij dit bericht ook weer mn naam ingevuld en benieuwt wat ie nu weer doet.
ReagerenAnoniem5 december 2015 om 19:02Nu dus ook weer
ReagerenJohn (moderator)
5 december 2015 om 19:15Dat is vreemd.
Gebruik je de Phone, tablet of PC?Ik had het testberichtje met de Android via vodafone geplaatst
ReagerenAnoniem5 december 2015 om 19:28Via een gewone pc; dan vul ik m’n naam in, nu dus ook weer en dan denk ik dat er straks weer Anoniem staat in plaats van m’n naam.
ReagerenJohn (moderator)
5 december 2015 om 19:31Dat is dan toch best wel vreemd….Zal er in ieder geval eens naar laten kijken door de IT mensen
Reagerensinterklaas25 december 2015 om 21:13testberichtje moderator
Reageren