Zoeken Vraag het forum

Is dit forum anoniem?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

De testen in België zijn prima hoor. Daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Het enige wat ze wel zagen in mijn urine en swab waren toename van witte bloedcellen en epitheelcellen dat kan te maken hebben met de ontstoken cyste.
    Als je partner vergelijkbare klachten heeft, zou het toch raadzaam zijn om een test te laten doen. Ik weet dat dat gezien de omstandigheden moeilijk is, maar het zou ook een “gewone” bacteriële urineweginfectie kunnen zijn.

Nika

Kan lgv ook zonder klachten verlopen? Komt het Veel voor? Dacht dat het vooral onder homo’s was of ben ik daar verkeerd in? Kan je dit bij de gyn ook laten testen of? Want het kan wel nare gevolgen hebben lees ik zo? Met dank

Reageren
    John (moderator)
    Nika

Oef dat stelt me toch al een beetje gerust ergens … kan je een bacteriele urineweginfectie dan ook overdragen op je partner?

Reageren
    John (moderator)

Uiteraard kan dat. Het zou theoretisch zelfs een gevolg van de ontstoken cyste kunnen zijn.

Reageren
    Nika

Kan dit ook gepaard gaan met afscheiding? Sorry voor mijn vele vragen mr ik probeer antwoorden te krijgen ik loop hier al mee sinds half september bij dokters en gyn en nog steeds geen Beterschap vandaar ….

Reageren
    John (moderator)

Dat zou ook kunnen.

Reageren
    John (moderator)

Misschien is het goed om eens voor een second opinion naar een andere gynaecoloog te gaan in een academisch (universitair) ziekenhuis…

Reageren
    anoniem

Heb je wel je bloed laten testen op alles wat niet via urine en swab te testen is? hepatitus/syfilis/hiv??

Reageren
    Nika

Ben bij 2 verschillende geweest waarbij 1 een gekend diensthoofd … Dus ik kan alleen maar hopen dat ze me serieus genieg nemen … Het beheerst op het moment heel mijn leven zowat al veel afgevallen en slapen lukt ook niet meer. Vrijdag nog eens horen wat de opties zijn en hopelijk wat duidelijkheid nu! In ieder geval hartelijk bedankt voor al de antwoorden al! Mvg

Reageren
    Nika

Ja uiteraard was allemaal negatief van de persoon ik kwestie ook heeft de resultaten laten zien …

Reageren
    Nika

Het doet alvast deugd dat ik er hier met iemand over kan praten bedankt. Hoop dat ik snel geholpen kan worden! Heel mijn leven hangt hier vanaf!

Reageren
    John (moderator)

Je moet er vrijdag vooral zelf voor zorgen dat je serieus genomen wordt. Je moet je niet laten afschepen. Opnieuw bloedonderzoek laten doen naar alle ontstekingswaarden en eventueel een nieuwe echo of een scan laten maken. Laat vrijdag even weten hoe het is gegaan.

Reageren
    Nika

Ga ik zeker doen! Zou het mss ook herpes kunnen zijn? We hebben allebei (ik en mijn partner) wel een tijdje geleden met koortslip rondgelopen (nogal vrij hevig) kan dit door orale seks te hebben herpes genitialis worden dan?

Reageren
    John (moderator)

dat zou zeker kunnen, maar ook kan dat zo natuurlijk niet beoordelen. Maar de gynaecoloog zou dat eigenlijk wel herkend moeten hebben. De klachten die jij hebt zijn veel te zwaar voor een herpes infectie

Reageren
Reageer op: Is dit forum anoniem?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.