- Anoniem26 maart 2016 om 16:01
Ik weet niet of iemand hier verstand – ervaring in heeft maar ik ben nu 2 maal geopereerd aan hallux valgus aan de zelfde voet, na de eerste operatie bleef ik veel pijn houden ze dachten dat het de schroefjes waren dus die hebben ze 4 maanden na operatie weer verwijderd, echter was dit de pijn ik heb Artrose gekregen door de operatie, maar daar gaat het hier even niet om. Na het verwijderen van de schroefjes is mijn voet natuurlijk weer in de oude hallux valgus stand gaan groeien, balen! Vorig jaar juli hebben ze me opnieuw geopereerd zelfde operatie weer gedaan schroefjes terug en een krammetje geplaatst. Alleen nu heb ik sinds 3 maanden tijd heel erg last van het krammetje, alles wat ik moet doen om de teen maar een beetje te buigen, voornamelijk fietsen is horror op het plekje van het krammetje mijn artrose pijn vind ik zelfs minder erg, maar nu natuurlijk de vraag kan die krammetje nog eruit gehaald worden? of zit deze nu zo vast dat ik mijn hele leven dit krammetje bij me moet dragen. Ik wou het eerste even hier vragen voordat ik naar de orthopeed terug ga want die wil het toch gelijk weg halen. Of zijn er nog andere mogelijkheden om de pijn dragelijk te maken hieren.
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 maart 2016 om 16:25Ik vrees dat het verwijderen van het krammetje de enige optie is. Maar ga in ieder geval wel naar de orthopeed terug
ReagerenSara2 november 2016 om 22:34Hallux valgus beste operatie bij Bergmans kliniek bij dr Bela van Dallen.
Reageren
Tegelijk twee voeten en zonder gips.
Fantastisch! ! Na een week kan je met lopen 🙂