- Anoniem5 november 2014 om 20:21
29 september ben ik geopereerd aan een Hallux Valgus aan mijn linker voet. Nu mag ik dinsdag eindelijk voor mijn laatste controle en als alles goed is, mag ik eindelijk weer gewone schoenen aan! :-)..
Echter.. Nu maar ik me zorgen om de afwikkeling van mijn voet.. Mijn grote teen kan alweer helemaal naar beneden en ik kan hem buigen, maar omhoog? Nee? Dan blokkeert hij en krijg hem met geen mogelijkheid omhoog… Wel is mijn voet nog wat gezwollen… Staan gaat allemaal wel.. Het is gevoelig, maar niet pijnlijk…
Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit normaal? Kan ik hem ooit nog omhoog krijgen?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 november 2014 om 21:37Dat is een vraag voor dinsdag. Waarschijnlijk krijg je een verwijzing voor therapie
ReagerenAnoniem6 november 2014 om 04:59Ik vraag niet om een mening van een dokter.. Ik hoop in contact te komen met mensen die ook zo’n operatie hebben gehad en hoe het herstel bij hun ging…. Daar is dit forum volgens mij ook voor.. Ik begrijp uiteraard wel dat ik dat ook aan mijn dokter kan vragen en dat hij gaat zeggen “tuurlijk komt dit goed…”…
ReagerenAnoniem14 december 2014 om 12:00Je bedoelt dat je je tenen niet naar je toe kan halen? Ben nu 1 week na me operatie en kan het ook niet, vorige operatie heb ik met loop gips gips tot me enkel gehad. Na die 4 weken loop gips heb ik nacht spalk gehad. Na een poosje kon ik weer normaal lopen
Reageren