- Anoniem14 december 2014 om 11:57
Hallo,
Ik ben 1 week geleden geopereerd aan mijn linker teen, alleen omdat me gips te strak zat terug gegaan en nieuw gips gehad alleen nu heb ik weer het probleem dat ik me tenen niet naar me toe kon halen.2 jaar geleden ookal geopereerd aan mijn rechter teen en toen precies hetzelfde gehad, toen dachten ze aan een klapvoet. Had gips tot onder mijn enkel maar omdat ik me tenen niet naar me toe kon halen gips gehad tot onder mijn knie.
Is het mogelijk om een klapvoet te krijgen omdat me voetje nu in het gips zit en het weinig beweging krijg? Een zenuw kan het niet zijn geloof ik.
Over ongeveer 1 week krijg ik loop gips en hoop niet dat het weer een klapvoet blijkt te zijn.
Heeft iemand hier ook ervaring mee?Groetjes
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 december 2014 om 12:44Het zou kunnen dat het gips nu tijdelijk een klapvoet veroorzaakt. Maar dat zou dan ook weer moeten herstellen als het gips verwijderd is.
ReagerenAnoniem14 december 2014 om 14:10Ja dat zou kunnen.
Reageren
De gipskamer zei veel oefenen maar kom nog geen steek verder om me tenen naar me toe te halen. Vorige keer gips tot me knie maar wat een drama en ben dus bang dat het nu weer zo is..