- Anoniem5 april 2016 om 15:33
ik heb ong 1 1/2 jaar geleden een operatie gehad aan hallux falgus ( grote teenknokkel) en 2 tenen met artrose die ze hebben ingekort en ook de spieren/peesjes ingekort. operatie is technisch goed gelukt, maar ik heb nu een vochtknikker onder mijn voorvoet wat erg veel pijn veroorzaakt en het litteken bindweefsel tussen de grote teen en die ernaast is heel erg hard en ook erg pijnlijk. het voelt alsof je een schotje er tussen hebt zitten. een jaar al fysio met sport erbij gehad. aantal keren terug naar ziekenhuis arts geweest, maar die zegt dat het technisch goed is gelukt en dat ik helaas een van de zoveel procent ben die veel naweeën heeft….
heb al aangepaste zooltjes maar die helpen ook niet.
is er iemand die dit herkent en een advies voor me heeft ? ik wil ook graag een second opinion hebben bij een goed voetkliniek, ook daar ben ik nog naar op zoek.ik denk dat je met een mri scan ws wel iets zult zien zitten. want op de foto’s zie je niets van evt vocht en litteken schade….
dus heeft iemand tips…heel graag want hier word ik moedeloos van. wilde dat ik nooit die operatie had gedaan, liep ervoor ook wel met pijn maar niet zo erg als nu.1 reactieReagerenJohn (moderator)
5 april 2016 om 15:45Misschien is een second opinio bij de St. Maartenkliniek een idee …..
Reageren