- Anoniem19 september 2015 om 17:40
Juli 2010 ben ik geopereerd aan mijn bovenbeen… het had naam maar kan er nu niet opkomen, er moesten botjes verwijderd worden die doorgegroeit zijn na het helen van een gebroken bovenbeen.(.zijn takjes bij aangegroeit) hier had ik veel last van als ik op mijn zij ging liggen. Toen ik voor OK naar het ziekenhuis ging was ik blij dat ik in de middag weer naar huis kon gaan omdat het een kleine ingreep was waar een sneetje van 2a 3cm voldoende voor zou zijn… toen het tijd voor “ok” heeft de chrireurg een mooi streepje op mijn been getekent maar tijdens de operatie bleek dat 1 van de botjes die weg moest over een bloedvat heen was gegroeit en helaas kwamen ze hier pas achter toen ze het al hadden weg geschraapt en was ik gelijk bijna 5 liter bloed verloren en die sneetje van 3cm was opeens over de gehele lengte van mijn bovenbeen… er waren 23 nietjes voor nodig om mijn been dicht te houden… en sinds die operatie heb ik een heftige en nog steeds onverklaarbare chronische pijn aan overgehouden… ik heb jaren lang oxycontin en oxynorm gebruikt waar ik nu gelukkig van af ben. Gebruik nu Fentanylpleisters voor de pijn maar gebruik het liefst natuurlijk niks…
Iemand enig idee waardoor ik pijn heb?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
19 september 2015 om 18:03Mogelijk dat het zenuwpijn is. Er kunnen tijdens de operatie zenuwen beschadigd zijn
Reageren