Zoeken Vraag het forum

Harde bult boven wond rechts na galblaasoperatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Susanne

Goedenavond, ik heb een vraag.
    Negen dagen geleden is mijn galblaas verwijderd. Ik heb drie wonden (onder de navel, rechts onder en links boven). Het Helen van de wonden gaat goed. Volgens mij al direct na de operatie voelde de plek rechts hard aan, alsof ik mijn spieren aanspan. Nu heb ik drie dagen geleden een harde plek ontdekt, ongeveer 2-3 centimeter boven de kleine wond rechtsonder. Het doet een beetje pijn soms als ik beweeg. De plek is ongeveer 2-3 centimeter, en de plek eromheen voelt hard aan. Nu ben ik bang dat het een littekenbreuk is, maar zou het ook gewoon een zwelling door de operatie kunnen zijn?
    Dank alvast!

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Daar zal niemand zo antwoord op kunnen geven. Daar zul je dan toch mee naar de behandelend arts meten gaan of in ieder geval daar navragen

Reageren
    Suus

Ik denk niet dat je daar zonder onderzoek goed iets over kunt zeggen,ik zou de huisarts vragen er even naar te kijken.

Reageren
    Susanne

Bedankt voor jullie reacties. Ik begrijp dat het lastig is om iets over te zeggen. Het is meer dat ik nu tot dinsdag moet wachten (controle ziekenhuis), en dat ik er heel erg over pieker :-/

Reageren
    Roelien

Hoi, geen zorgen, is seroom. Gaat vanzelf weg

Reageren
    Suus

@Roelien

Ik vind het nogal gewaagd dat je dat zo via een forum ongezien durft te zeggen…..

Reageren
Reageer op: Harde bult boven wond rechts na galblaasoperatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.