- Susanne2 september 2023 om 18:08
Goedenavond, ik heb een vraag.
Negen dagen geleden is mijn galblaas verwijderd. Ik heb drie wonden (onder de navel, rechts onder en links boven). Het Helen van de wonden gaat goed. Volgens mij al direct na de operatie voelde de plek rechts hard aan, alsof ik mijn spieren aanspan. Nu heb ik drie dagen geleden een harde plek ontdekt, ongeveer 2-3 centimeter boven de kleine wond rechtsonder. Het doet een beetje pijn soms als ik beweeg. De plek is ongeveer 2-3 centimeter, en de plek eromheen voelt hard aan. Nu ben ik bang dat het een littekenbreuk is, maar zou het ook gewoon een zwelling door de operatie kunnen zijn?
Dank alvast!5 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 september 2023 om 18:11Daar zal niemand zo antwoord op kunnen geven. Daar zul je dan toch mee naar de behandelend arts meten gaan of in ieder geval daar navragen
ReagerenSuus2 september 2023 om 18:11Ik denk niet dat je daar zonder onderzoek goed iets over kunt zeggen,ik zou de huisarts vragen er even naar te kijken.
ReagerenSusanne2 september 2023 om 18:15Bedankt voor jullie reacties. Ik begrijp dat het lastig is om iets over te zeggen. Het is meer dat ik nu tot dinsdag moet wachten (controle ziekenhuis), en dat ik er heel erg over pieker :-/
ReagerenRoelien5 september 2023 om 23:23Hoi, geen zorgen, is seroom. Gaat vanzelf weg
ReagerenSuus6 september 2023 om 07:19