Pijn na galblaas operatie

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
KG

Neem contact op met de huisartsenpost

Reactie

Ben bijna 4 weken geopereerd infectie opgelopen heb ontzettend veel pijn vanaf de navel en straalt uit naar mijn rechte kant van de rug en longen

Reactie

Er is mij geadviseerd om mijn galblaas te laten verwijderen. Heb hevige pijn gehad.

Ben op de spoedeisende hulp beland, daar werd geconstateerd dat ik een grote galsteen heb in mn galblaas. Maar ik lees alleen maar negatieve berichten na de verwijdering dat ik mij afvraag of het wel verstandig is.

Ik hoor graag ervaringen van andere.

Groetjes.

Reactie

hoi , mag ik vragen hoe het nu met je gaat. Ikzelf zit ook in de zelfde situatie .

Reactie

Ik ben donderdag 21 december aan mijn galblaas geopereerd. Nu blijf ik enorm pijn aan rib houden met inademen. Bloed geprikt en mijn d-dimeer waarde was te hoog. Moest terug naar eerste hulp. Om een longembolie uit te sluiten. Gelukkig alles goed. Maar die pijn blijft. Iemand idee?

Reactie

Beste Geke,

Wij zijn (voor jou) nu 10 jaar verder...
    Is het allemaal goed gekomen, want ik heb na een operatie (4 maand geleden) ook nog steeds klachten.

Groeten,
    Ruud20

Reactie

hallo. ook ik ven vorig jaar geopereerd aan galblaas. vooraf eerst geelzucht gahad en ercp.Daar.een galsteen vastzat.Na 6 weken galblaas verwijderd. toen na een week van operatie weer terug omdat ik steeds meer pijn krijg. conclusie de wond was ontstoken. vervolgens met spoed opengemaakt en week in ziekenhuis gelegen. En daarna 2mnd thuiszorg ivm open wond . Ben nooit meer de oude geworden. Heel snel maagpijn en misselijk en steken aan de zij. urine op kweek gezet maar die is schoon. weet mij geen raad herkent iemand dit probleem ????

Reactie
Reageer op: Pijn na galblaas operatie
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief