Zoeken Vraag het forum

Herstel arthroscopie knie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anouk

Drie weken geleden heb ik een arthroscopie gehad aan mijn knie. Dag van de operatie weinig belast en op krukken gelopen. 24 uur na de operatie de krukken weg gedaan. Verliep dus allemaal voorspoedig. Nu drie weken later kan ik nog steeds mn knie niet goed strekken en ook moeilijk tot 90 graden buigen. Ook blijft hij erg dik bij de wondjes.

Is dit een normaal herstel of ben ik vetraagd? Hebben jullie tips hoe ik de knie soepeler kan maken?

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is toch vrij normaal hoor.

Reageren
    Anouk

Waarop gebaseerd, Tandor?

Reageren
    John (moderator)

Op eigen ervaring en ervaringen van vele anderen

Reageren
    Anouk

Oke, dank voor het delen van uw ervaring. Wanneer zou ik mijn werk weer kunnen hervatten denkt u? Ik heb staand/lopend werk

Reageren
    John (moderator)

Dat is moeilijk in te schatten…herstel gaat niet bij iedereen hetzelfde…maar ik zou toch wel op 5-6 weken rekenen gezien de aard van de werkzaamheden. Je zou wellicht naar een fysiotherapeut kunnen gaan.

Reageren
    Anouk

5 tot 6 weken?! Dat is wel heel erg lang. Ik was zelf van 3 weken uit gegaan, aangezien ik nog jong ben en snel weer op de been was.

Heb je nog tips om de strekking te bevorderen?

Reageren
    John (moderator)

Fysioteherapie

Reageren
Reageer op: Herstel arthroscopie knie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.