Zoeken Vraag het forum

Pijn in hoofd, vergeetachtig, verslechterde ogen, vermoeidheid.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik heb het laatste jaar steeds meer klachten. Ik ben de laatste tijd heel erg moe ik zou de hele dag in bed kunnen liggen. Daarnaast heb ik al 3 oogaandoeningen gehad dit jaar. Ook heb ik onverklaarbare hoofdpijnen. Als ik bijvoorbeeld buk gaat mijn hoofd helemaal kloppen en doet dat echt pijn. Ook heb ik ineens dat ik heel snel zweet(heb ik eerder nooit gehad) en mijn gezichtsvermogen is sterk afgenomen. Ik zag in begin 2012 nog 70% scherp en nu komt het niet verder dan 50%. Naast deze klachten kan ik een spelletje als “memory” niet goed meer spelen. Ik kon dit voorheen hartstikke goed ik had echt een heel goed geheugen.

Ik ben al bij de oogarts geweest en na twee bezoeken konden ze niet achterhalen wat er met mijn ogen aan de hand is. Er staat een gezichstveld onderzoek gepland.

Ik maak me echt zorgen, ik ben nog maar 25 jaar en ik heb twee kleine kinderen. Ik vind de klachten zo eng allemaal en ik vraag me ook af waar zo een gezichtsveld onderzoek voor dient.

Ik hoop op serieuze reacties!

4 reacties
    Reageren
    Anoniem

Urine onderzoek gedaan ivm diabetes en voor de rest geen onderzoeken verricht. Wat voor onderzoeken denk je aan dan? En is het normaal dat een meid van 25 jaar een gezichtsveldonderzoek moet ondergaan?

Reageren
    Tandor1

Als je oog klachten hebt is een gezichtsveldonderzoek natuurlijk niet zo vreemd. Dat heeft met leeftijd niets te maken maar met de klachten die je hebt.

Andere onderzoeken zouden kunnen zijn:
    schildklier, ontstekingswaarden, hormonen, vitamines.

Heb je na de laatste bevalling depressies gehad?
    Heb je de laatste tijd gewichtsproblemen gehad?

Reageren
    Anoniem

Ik heb geen depressies gehad. Ik ben de laatste tijd wel 5 kilo afgevallen, mijn moeder vindt me echt te dun worden. Ik kan er helemaal niks aan doen want ik wil niet afvallen het gebeurt gewoon.

Reageren