- Anoniem14 november 2013 om 22:32
hallo,
mijn ogen waren vorig jaar -4.25
een half jaar geleden had ik zo iets deze sterkte klopt nooit weer…
dus ik naar opticien nou het zal wel het zelfde zijn hoor meneer..
ik zij wilt u me toch testen kwam er uit -0.75 extra
ik vond dit best veel voor 1 half jaar?is dit veel of niet ik ben 16 jaar en vind zelf -5 veel
mvg, joris
7 reactiesReagerenTandor114 november 2013 om 22:35Beste Joris,
Reageren
Dat gaat wel erg hard.
Ik adviseer je om een verwijzing naar de oogarts te vragen.
Heb je misschien nog andere aandoeningen of ziekten?Anoniem14 november 2013 om 22:41officeel is er traagwerkende schildklier geconstateerd maar neem geen medicatie ze zeggen u kun ook zonder (betwijfel of ik he wel heb..) maar veder niet
ReagerenAnoniem14 november 2013 om 22:42sorry ik ben joris btw ook hier boven …
Reageren
ik heb trouwns gewoon een bril ik wil binenkort wel over na lenzenTandor114 november 2013 om 22:53Heb je verder geen andere klachten Joris?
Reageren
Heb je overgewicht? Zie je aan je ogen een verandering? Lijken ze dikker ofwel puilen ze een beetje uit?Anoniem14 november 2013 om 22:56ja lichte overgewicht en geen verandereningen
ReagerenTandor114 november 2013 om 22:59Je ogen gaan wel heel erg hard achteruit. Ik zou toch een verwijzing voor de oogarts vragen.
Je overgewicht kan door de schildklier worden veroorzaakt. Als je voor de verwijzing gaat overleg dat eens met je huisarts.
ReagerenAnoniem14 november 2013 om 23:40ze hebben me medicatie gegeven maar ik heb afgebouwt(moest) en ben dus uit eindelijk weer gestopt
Reageren