- Cindy11 juni 2011 om 14:46
Hallo, ik heb al een aantal jaar steken in mijn hoofd, juist boven mijn ogen. De laatste tijd heb ik ook steeds meer last van wazige plekken voor mijn ogen. Heeft er iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
8 reactiesReagerenanoniem11 juni 2011 om 21:13Hoofdpijn boven de ogen kan van alles betekenen. Ga naar de huisarts.
ReagerenAnoniem12 juni 2011 om 11:26De huisarts kan een diagnose stellen door je te onderzoeken. Maar ik denk dat dit gewone spanningshoofdpijn is, dat komt namelijk het meeste voor? Werk ze met gevaarlijke stoffen, of ben je misschien allergisch? ben je hiervoor al eens bij de huisarts geweest? Ik ben benieuwd.
ReagerenErnst12 juni 2011 om 11:41Als de klachten acuut ontstaan zouden zijn, dan doet dit het meeste endken aan een acute sinus ontsteking, dus van de voorhoofdsholten. Maar omdat je het al zolang hebt, lijkt het om spanningshoofdpijn te gaan. Hier zou ook het waziger zien bij kunnen passen. Het beste ga je even naar de huisarts voor onderzoek en een diagnose.
ReagerenCindy12 juni 2011 om 13:39hey, heb juist wat research gedaan naar spanningshoofdpijn, en dit klopt op de meeste vlakken wel.
Reageren
Ik vraag me alleen af of het normaal is dat ik alleen druk en pijn voel juist boven mijn ogen, en nergens anders?
in ieder geval al bedankt!Eelco12 juni 2011 om 16:34Bij spanningshoofdpijn wordt vaak gefronst. Langdurig fronzen vermindert de doorbloeding van het weefsel en dat kan een zeurende pijn veroorzaken aan de spiertjes en aanhechtingen ervan. Bij ontspanning komt de doorbloeding op gang, en herstelt de pijn weer.
ReagerenAnoniem12 juni 2011 om 22:31Lees ook:
Vermoeidheid / hoofdpijn
Reageren
http://www.dokter.nl/forum/Vermoeidheid/268719-Vermoeidheid-/-hoofdpijn.htmlCindy13 juni 2011 om 11:31Ja maar bij dit bericht is er ook sprake van vermoeidheid, en het gevoel dat ze meteen kan instorten, en dit heb ik dan weer niet. Als het spannIngshoofdpijn zou zijn, wat zou ik dan eventueel moeten/ kunnen doen om het te verzachten, of te vermijden?
ReagerenAnoniem13 juni 2011 om 11:34Lees andere vragen en antwoorden over spanningshoofdpijn
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=spanningshoofdpijn&sa=Zoeken#1298