Hallo ik ben lunia 23 jaar oud. Ik heb last een incident gehad waarbij ik een schop heb gehad op mijn linker oog. Mijn oog was rood geworden en klein. Ik ben direct naar huis gegaan. Volgende dag was de roodheid stuk minder alleen was het nog nog 1 week opgezwollen. 1 week later ziet mij oog er veel beter uit. Na het incident 3 dagen begon ik bij dat linker oog een tranende vlek te zien dat alleen bepaalde route neemt in mijn oog. Het komt vanuit de linkerkant gaat rondom mijn ooglid en gaat dan weer weg. En dan zie ik het ook niet meer. Elke uur zeg maar komt het en dan zie ik hem niet meer. Soms komen er twee tegelijkertijd boven de ooglid en onder de ooglid en dan maken ze het rondje en zijn ze weg. Ik ben naar de huisarts geweest. Huisarts zegt dat het oog niet beschadigd is. Maar ik merk dat ik dit erg lastig vind ik word er elke dag mee gecontroleerd. Ik verlies mijn ontspanning en ik merk dat ik depressief word. Ik zie het vaak het beste de rond of vlekje als ik mijn ogen dicht doe. Dan kan ik het helemaal volgen als mijn ogen open zijn kan ik het niet vaak zien en volgen. Ik zie het dan alleen aan de zijkant komen soms meer zie ik niks met ogen open. Dat ik misschien hieraan moet gaan wennen maakt mij zo ongelukkig ik ben pas 23 en ik vind dit zo niet leuk. De vlek is niet groot ik zie het niet vaak met ogen open maar wel via de zijkant soms als ik mijn ogen dicht doe kan ik het volgen het is een kleine rondje ofs wazige iets bubbeltje
Ga terug naar de huisarts en vraag een spoedverwijzing voor de oogarts