Oogbollen bewegen

"/> Oogbollen bewegen - Medische Forum - Dokter.nl

Oogbollen bewegen

Wanneer ik mijn ogen dichtdoe voelen mijn ogen heel onrustig. Net alsof de oogbollen bewegen. Herkenbaar voor iemand. Vind het nogal eng.

Reageer

Hoi heel herkenbaar.
    Inmiddels 2 oogartsen gezien maar deze zagen geen bijzonderheden. Ogen zijn goed. Het blijf enorm belemmerend, in slapen vallen lukt niet door deze klacht(en). Werken lukt na 1 jaar nog steeds niet Heb hiernaast ook klachten van een trillend gezichtsveld als ik mijn ogen sluit, pijnlijke ogen, stroboscoop effect wanneer ik mn ogen sluit en dan lijkt het alsof mijn ogen alle kanten wegschieten. Ook voelen mijn ogenbollen/leden aan als een flipperkast wanneer ik m'n ogen sluit. Ik ben benieuwd of meer mensen deze klachten herkennen. Heb inmiddels diverse therapeuten gehad zonder resultaat. Uit wanhoop ook diverse brillen waaronder een utermöhlen prismabril van 900 laten aansmeren maar ook zonder resultaat. Neuro optometrist opticien gehad maar kom hier niet verder mee.

Reageer

Heb je daar altijd last van of zijn het episoden?

Reageer

Hoi John,

Is de vraag aan mij gericht?

Ik heb sinds 1 jaar last van bovengenoemde kla hten en hier heb ik dagelijks last van. Wel iets minder itt 1 jaar geleden naar nog steeds aanwezig en zeer belemmerend.

Reageer

Heb je misschien last van angsten/stress/spanningen?

Reageer
Reageer op: Oogbollen bewegen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif