Zoeken Vraag het forum

Oogbollen bewegen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ricky

Wanneer ik mijn ogen dichtdoe voelen mijn ogen heel onrustig. Net alsof de oogbollen bewegen. Herkenbaar voor iemand. Vind het nogal eng.

4 reacties
    Reageren
    Anso

Hoi heel herkenbaar.
    Inmiddels 2 oogartsen gezien maar deze zagen geen bijzonderheden. Ogen zijn goed. Het blijf enorm belemmerend, in slapen vallen lukt niet door deze klacht(en). Werken lukt na 1 jaar nog steeds niet Heb hiernaast ook klachten van een trillend gezichtsveld als ik mijn ogen sluit, pijnlijke ogen, stroboscoop effect wanneer ik mn ogen sluit en dan lijkt het alsof mijn ogen alle kanten wegschieten. Ook voelen mijn ogenbollen/leden aan als een flipperkast wanneer ik m’n ogen sluit. Ik ben benieuwd of meer mensen deze klachten herkennen. Heb inmiddels diverse therapeuten gehad zonder resultaat. Uit wanhoop ook diverse brillen waaronder een utermöhlen prismabril van 900 laten aansmeren maar ook zonder resultaat. Neuro optometrist opticien gehad maar kom hier niet verder mee.

Reageren
    John (moderator)

Heb je daar altijd last van of zijn het episoden?

Reageren
    Anso

Hoi John,

Is de vraag aan mij gericht?

Ik heb sinds 1 jaar last van bovengenoemde kla hten en hier heb ik dagelijks last van. Wel iets minder itt 1 jaar geleden naar nog steeds aanwezig en zeer belemmerend.

Reageren
    John (moderator)

Heb je misschien last van angsten/stress/spanningen?

Reageren
Reageer op: Oogbollen bewegen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.