Zoeken Vraag het forum

Ongecontroleerd last van bliksemschichten en vlekken

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ruben

Goedendag lezer,

Ik heb zo nu en dan (~ 2 keer per maand in periodes) last van het zien van vlekken gepaard met bliksemschichten. Dit begint vaak in de hoeken van mijn zichtsveld, en trekt dan langzamerhand steeds meer naar het midden waardoor mijn zicht vertroebeld wordt. Vaak houdt dit voor zo’n 30 minuten aan waarna het langzamerhand wegtrekt.

Ik vroeg mij af of iemand hier een verklaring voor heeft of mij aanraadt z.s.m. contact op te nemen met de huisarts. Bedankt!

Met vriendelijke groet,

1 reactie
    Reageren
    Ruben

Ik ben trouwens een jongen van 21 en heb voor zover ik het weet geen klachten verder omtremt diabetes. Wel zit ik redelijk veel op de computer (zo wel voor werk als in mijn vrije tijd). Verder is er een maand geleden geconstateerd dat ik 100 % zicht heb wanneer ik kijk met een bril, toen had ik al soms last van dit verschijnsel.

Reageren
Reageer op: Ongecontroleerd last van bliksemschichten en vlekken
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.