- Jermaine26 maart 2017 om 22:01
Goedenavond,
Ik heb nu 13 maanden lang last van mijn ogen. Ik zie onscherp (niet heel erg). Daar heb ik een bril voor gekregen met de juiste sterkte echter zie ik nog steeds wazig. Mijn ogen zijn gedruppeld, het ziekenhuis (Ziekenhuis en oogziekenhuis) ziet niets verkeerd in mijn oog. Ook moest ik een gezichtsveld onderzoek doen, ook geen resultaat.
Het grote probleem is niet de wazigheid maar het gevoel in mn ogen. Het is alsof de ene keer tegen mijn oogbal aan wordt gedrukt en vervolgens alsof er aan spieren in mijn ogen worden getrokken. Ik heb hier de hele dag last van. S ‘ochtends wat minder en later op de dag meer. Het is ook heel ongemakkelijk als ik ineens er heel veel last van heb en niet weet of mijn ogen raar staan of iets dergelijks. Mijn oogdruk is gewoon normaal, geen glaucoom. Vooral bij uitgaansgelegenheden, Restaurants, cafe’s, bowlingcentra, festivals en zelfs in de gymzaal van mijn sport heb ik er echt heel erg last van. Mijn pupillen werden eerst vrij snel groot in het begin, dit is wel afgenomen. Ik ben nu al een jaar niet naar feestjes, festivals en leuke dingen probeer ik te vermijden want daar heb ik het meeste last. Ik ben ook bij de orthoptie geweest maar ook geen resultaat.
In afwachting van jullie antwoord.
Met vriendelijke groet,
Jermaine.1 reactieReagerenJermaine26 maart 2017 om 22:53Wat ik vergeten ben te vertellen is dat ik met die bril dus even slecht zie als zonder. Wel minder hoofdpijn. Maar dat met bril op in de avond zie ik 10x slechter dan zonder bril. Ik kan heel slecht tegen de zon. Doet zelfs een beetje pijn.
Ook worden mijn ogen vaak rood. (Heb geen allergieën)
Reageren