Zoeken Vraag het forum

helemaal zelfstandig snel bewegende oog[ogen]

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • mrcl

Laatst ging mijn zicht heel snel van links naar recht zonder dat ik daar controle op kon uitvoeren. kwam onvast op mijn voeten te staan, duizelig. Het is nu 3 keer gebeurt en zeer vervelend. val niet flauw maar beleef het zeer bewust, een keer tijdens het gesloten hebben van de ogen.
    Ik heb niet de beste ogen en een prisma van 12, maar denk meer aan een spastich oog dan aan prisma.
    Eigen onderzoek geeft aan dat prisma een momentopname is, maar dat mijn oog [ vooral rechteroog ] nooit op een plaats blijft staan zonder veel extra moeite van mijzelf.
    Weet iemand die mij hierbij kan ondersteunen.
    Bij 2 oogartsen weken met een oog afgedekt rondgelopen en vervolgens een bril met prisma moeten aanschaffen van € 500,00 per glas waardoor ik helemaal niets kan zien. Nu een variofocus bril met prisma 3 die het al beter doet.
    Lezen kan ik er niet mee, dus vraag mij af of dit wel de juiste behandeling is voor mijn oog probleem. Heb hierdoor veel stress omdat ik mijn auto niet mag gebruiken totdat er zekerheid is.
    traject wordt Neuroloog [ neurofysiologisch onderzoek naar de spier en zenuwfunctie van mij oog [ ogen ], dan KNO traject om eventuele relaties te kunnen uitsluiten. en dan weer de oogarts die weer prisma gaat voorschrijven.
    Ben benieuwd naar alle reacties die kunnen bijdrage tot een meer gerichte oplossing of acceptatie.

Reageer op: helemaal zelfstandig snel bewegende oog[ogen]
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.