Home / Incontinentie / Vaak plassen
Ik heb de klachten precies soms feller de uren/ dag na ik ben klaargekomen ... Kan dit ook aan de bekkenbodem liggen dan ?
Misschien drink je juist te weinig.. Waardoor je urine erg geconcentreerd is en je lichaam sneller van deze afvalstoffen af wil.. Of heb je jezelf aangeleerd je plas niet lang op te houden.. Houdt je het tot nu toe wel altijd droog? Plassen aan het einde in streepjes is geen abnormaal verschijnsel..
De klachten die je beschrijft lijken erg op de mijne. Aandrang met name op momenten wanneer ik weet dat ik niet snel naar een wc kan, maar ook dat verschilt. Het gebeurt namelijk ook als ik wel weet dat ik naar de wc kan (maar dan minder vaak). Urine ingeleverd bij de dokter, daarvan wacht ik nog op uitslag.
Het rare is ook dat ik soms ook echt het gevoel heb dat er urine uit m'n penis druppelt, maar als ik dat dan controleer dan is m'n boxershort helemaal droog. Dat gevoel heb ik ook nog vaak als ik net naar de wc ben geweest, het lijkt dan alsof het doordruppelt terwijl dit niet zo is.
Zijn de klachten bij jou nu overgegaan? En zo ja, wat heeft bij jou geholpen?
Door stres kan dat komen,
ik heb last van stres en moet dan vaak plassen.
soms 15 min later weer.
Te weinig drinken kan zijn ja.... Heb het soms minder als ik goed door drink en dan soms weer wel als ik goed doordrink. Soms als ik even ophoud is het ook weg. Kan gewoon geen verband vinden met eten of drinken ... ? Kan het ook suikerziekte zijn tandor ? Ik vind het vnl raar omdat ik het sommige dagen niet heb ( moet ik maar soms 3 x naar wc op een dag) en andere dagen 7-8-9 keer ...? Misschien al aangehaald maar blaas doet ooksoms zeer als ik zr op duw? Een zeurderig gevoel zoalshij vol zit
Wat ik nu ook merk is dat ik soms nog heel wat urine er uit kan persen na het plassen. Dit resulteert vaak erin dat ik dan na een uurtje weer dringend moet gaan... Precies of er nog wat blijft zitten of ik plots veel vocht afdrijf ??
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!