Home / Incontinentie / Blaasontsteking of niet?
Ik heb piepkleine witte stukjes in mijn urine. Het is wel gewoon een normale kleur, beetje geel groen, heb geen pijn bij het plassen. Heb ik dan een blaasontsteking of niet?
Daar kun je alleen maar achter komen door de urine bij de huisarts te laten controleren
Ja ik heb toch blaasontsteking. Net een kuur bij de HAP gehaald. Ik had bloed bij mijn urine. Wat ik wel eng vond was dat ik als ik het afveegde kleine vliesjes mee kwamen.. Ik ben sws al snel ongerust. Ik neem zo de eerste kuur. Ik normaal gesproken niet zo snel van een kuur maar het moet wel echt. Ik ben bang dat ik huiduitslag krijg. Wat kan ik verder nog doen om mezelf een beetje gezond te houden naast de kuur? Ben bang dat ik allergisch voor de kuur ben.. Komt dat veel voor?
Ik heb nu een rare steek in mijn buik.. Moet ik me daar ook zorgen over maken? Soort krampgevoel.. En mijn buik is opgezet..
Eerst maar eens de kuur starten, misschien heb je er helemaal geen last van
Heb furabid gekregen.. Nu gelijk probiotica ingenomen. En citroensap met gemberthee. Kon nergens lezen dat dit niet kon of mocht. Ik hoop dat ik geen schade krijg aan mijn nieren of longen..
Dat zijn klachten die vele oorzaken kunnen hebben
Hallo,
Ik heb zojuist mijn urine laten testen bij de dokter, ze zeiden dat mijn urine schoon was maar er zijn wel bacterien in mijn urine gevonden. Wat betekend dit dan?
Met vriendelijke groet,
Als er bacteriën zijn gevonden kan de urine niet schoon zijn
Men spreekt van bacterien van buitenaf, van de vagina..?
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!